بازدید 3854

درگیری پلیس آلمان با معترضان محدودیت‌های کرونایی

سیزده مامور پلیس در تظاهرات خیابانی در آلمان در مخالفت با اعمال محدودیت های کرونایی در سراسر این کشور، زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱ 22 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس‏، سیزده مامور پلیس در تظاهرات خیابانی روز دوشنبه شب در آلمان در مخالفت با اعمال محدودیت‌های کرونایی در سراسر این کشور، زخمی شدند.

در شهر «روستوک» (ایالت مِکلنبورگ-فورپومِرن)، بیش از ده هزار معترض حضور داشتند و در ایالت «زاکسن» نیز برغم ممنوعیت تظاهرات، معترضان به خیابان‌ها آمدند. در شهر «شِوِرین»، مرکز ایالت «مکلنبورگ-فورپومرن» نیز هزاران نفر علیه اقدامات محدودکننده کرونایی دولت، به خیابان‌ها آمده بودند.

در این تظاهرات اعلام نشده و غیرمنتظره، حداقل فاصله (فیزیکی مورد نیاز) و استفاده از ماسک از سوی معترضان، مراعات نشد؛ ضمن آنکه بنا به اظهارات پلیس آلمان، سیزده مامور، زخمی شدند.

معترضان، به ممنوعیت تجمع بی اعتنایی می‌کردند و در حفظ نظم، از خود مقاومت نشان می‌دادند. یکی از ماموران به بیمارستان منتقل شده است. افزون بر این، سیزده شهروند نیز به علت حالت تهاجمی و حملات خود، دستگیر شدند. علیه ۱۳۱ نفر هم به علت نقض قوانین تجمع، اعلام جرم شد. معترضان با در دست گرفتن پلاکاردهایی، مخالفت خود را با الزام به واکسیناسیون عمومی نیز ابراز داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار