بازدید 12798
۳

قتل در پمپ‌بنزین گوگد / قاتلان خود را معرفی کردند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان جزئیات حادثه خونین و قتل فردی با اسلحه گرم در پمپ بنزین شهر گوگد از توابع این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ 22 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی سبحانی، اظهار کرد: عصر امروز از طریق سامانه فوریت ۱۱۰ از تیراندازی در پمپ بنزین شهر گوگد مطلع شدیم که بلافاصله تیم‌های اطلاعاتی و امنیتی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، مقتول که در حال سوخت‌گیری بود با سلاح گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان باخت. مقتول بین ۳۵ تا ۴۰ سال سن داشت و قاتل و همراه وی که ۲۵ و ۱۷ ساله بودند بومی گلپایگان نبودند و اصالت آن‌ها به یکی از استان‌های غربی مربوط می‌شود، اما مقتول حدود دو ماه بود که در گلپایگان ساکن بوده است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان، گفت: بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد علت این حادثه اختلافات طایفه‌ای بوده است. هویت قاتلان شناسایی شد، اما حدود یک ساعت بعد از حادثه قاتلان خود را به مراجع انتظامی معرفی کردند و اکنون تحقیقات پلیس در رابطه با علت و انگیزه این حادثه در دست بررسی است. در این حادثه به شهروندانی که در پمپ بنزین بودند آسیبی وارد نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
شبها مرتب حوادث و درگیری را در آمریکا نشان میدهید حوادث خودتان را هم نشان دهید .
پشت این ماجرا معامله مواد مخدر است.
حالا اگر امریکابود ، فیلم و عکس و تحلیل جامعه شناسی و شجره مقتول و سابقه بیماریها و کارنامه کلاس اولش را هم صدا و سیما پخش میکرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست