بازدید 6480

صدور کیفرخواست پرونده موسوم به قتل در هاشم‌آباد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور کیفرخواست پرونده معروف به قتل در «هاشم‌آباد» از سوی دادسرای گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 20 December 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در پرونده موسوم به قتل در هاشم‌آباد برای یک نفر به اتهام قتل و برای ۶ نفر هم به اتهام معاونت در قتل، کیفرخواست صادر شده‌ است.

او نبود شواهد و مدارک کافی را علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست این پرونده اعلام کرد و گفت: تنها مدرک کشف شده در صحنه جرم، چند قطعه شکسته کوچک از یک خودروی ناشناس و یک پوکه فشنگ بود که بررسی این قطعات زمان بُرد.

او گفت: البته بررسی همین قطعات با ذکاوت بازپرس و تیم تحقیق پلیس، سبب باز شدن گره کور این پرونده شد و عاملان جنایت در همان ماه اول شناسایی و دستگیر شدند.

اسپانلو با بیان اینکه متهمان در دادسرا انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری یک استان گلستان فرستاده شد.

خردادماه امسال ویدئویی از کشف جسد مرد جوان در یک خودروی پارک شده کنار ریل راه‌آهن نزدیک روستای «هاشم‌آباد» گرگان در فضای مجازی استان گلستان دست به دست شد و افکار عمومی استان گلستان را جریحه‌دار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار