بازدید 6507

سند ۲۰۳۰ در دو دولت قبل اجرا شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در دولت یازدهم و دوازدهم و در نظر گرفتن بودجه برای آن در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 20 December 2021

به گزارش تابناک، احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت در قعر جدول بودن بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: عدم درک جایگاه واقعی آموزش و پرورش علت این است که به بودجه آموزش و پرورش توجهی نمی‌شود.

فلاحی معتقد است، زیر ساخت تمام مسائل، اقتصادی اجتماعی سیاسی و حتی دفاعی ما آموزش و پرورش است و باید توجه ویژه و رتبه اول را برای آموزش و پرورش در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امیدواریم بودجه کم آموزش و پرورش برای سال ۱۴۰۱ اصلاح شود تا بتوانیم حداقل‌ها را برای آن‌ها در نظر بگیریم.

فلاحی درباره میزان اجرای شدن سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش دولت یازدهم و دوازدهم نیز گفت: سند ۲۰۳۰ در دو دولت قبل اجرا شد و مسئولین ادعا می‌کردند که ما کنترل می‌کنیم تا اجرای سند ۲۰۳۰ را نداشته باشیم، ولی به صورت غیر رسمی در خیلی از جا‌ها سند ۲۰۳۰ را اجرا کردند.

به گفته‌ این نماینده مجلس، در پیش نویس بودجه سال ۱۴۰۰ رقمی برای اجرای این سند در نظر گرفته شده بود که نمایندگان مانع اجرای آن شدند و دولت وادار شد آن را از بودجه ۱۴۰۰ حذف کند. در واقع اعتقاد دولت یازدهم و دوازدهم این بود که به سمت اجرای این سند برود، ولی با فشار مجلس این اقدام عملیاتی نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم