بازدید 6521

نماینده مجلس: وضعیت درآمدی کشور رو به بهبود است

رییس کمیسیون حقوقی و نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: ریل گذاری‌های غلط گذشته برداشته شده و ریل گذاری صحیح انجام شده، ضمن اینکه وضعیت درآمدی کشور نیز مناسب و رو به بهبود است.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 19 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در جمع استادان و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی بم اظهارداشت: البته مسائل اقتصادی با یک کلید بهبود پیدا نمی‌کنند بلکه باید منتظر نتیجه دادن فعالیت‌ها ماند؛ مسیر‌ها روشن و قابل اعتماد است.

وی ادامه داد:سرنوشت کشور و وضعیت اقتصادی را به مذاکرات پیوند نمی‌زنیم و سایر موضوعات کشور مانند پیشرفت‌ها و توانمندی‌های درونی را بهبود خواهیم بخشید، زیرا احیای کارخانه‌های تعطیل شده و حمایت از تولید داخلی ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی دارند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به واقعیت‌های موجود و جو رسانه‌ای و جنگ نرم تاکید کرد: اگر متوجه جنگ نرم نباشیم خسارت‌های زیادی به کشور وارد می‌شود و با دست خودمان نیز اقداماتی علیه کشور، شهر، جامعه و دین خودمان وارد می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در جریان تحریف، واقعیت‌های کشور وارونه و نقاط زرد چندین برابر نشان داده می‌شود، همچنین اقدامات نظام جمهوری اسلامی را انکار می‌کنند و نادیده می‌گیرند که هدف، ایجاد اضطراب و ناامیدی در مردم است.

غضنفرآبادی ادامه داد: جریان تحریف با پمپاژ احساس بن بست در کشور و بزرگ نشان دادن مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی دو هدف عمده را دنبال می‌کند یکی ضربه زدن و تخریب روحیه مردم و دیگری آدرس غلط دادن برای حل مشکلات جامعه.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در مجلس تاکید کرد: این آدرس غلط دادن متاسفانه در برخی افراد روشنفکر ما هم وجود دارد که می‌گویند تسلیم آمریکا شویم و با آمریکا کنار بیاییم که این کد و راه اشتباهی است، زیرا حل مشکلات جامعه ما از این مسیر نیست.

حقوق بشر ابزار دست غرب

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه با اشاره به قطعنامه اخیر علیه ایران با موضوع حقوق بشر گفت: اروپایی‌ها که جنگ‌های اول و دوم جهانی را راه انداختند آیا اکنون در قرن به اصطلاح حقوق بشر وضعیت مناسبی دارند؟ حقوق بشر به عنوان ابزاری در دستان این افراد قرار گرفته و نباید فریب آن‌ها را بخوریم.

غضنفرآبادی اضافه کرد: این همه ظلم، نقض حقوق بشر و قتل عام در کشور‌هایی مثل فلسطین انجام می‌شود پس حقوق بشر این غربی‌ها کجاست؟ حقوق بشر شعار آنها، حرف و دروغ است، بعد قطعنامه علیه ایران صادر می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران حقوق بشر را رعایت نکرده است.

وی گفت: وای به حال جامعه‌ای که نخبگان آن فریب این دروغ‌ها را بخورد، زیرا اسلام ما دیده بان‌هایی برای مسیر روشن ما گذاشته است و پیامبران دیده بانانی بودند که راه را برای ما نشان دادند.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه در مذاکرات، برخی حرف‌های نگران کننده می‌زنند، زیرا تحت تاثیر القائات دشمن قرار می‌گیرند اظهارداشت: اگر در جامعه نفوذی تحت عنوان طلبه، استاد، پزشک، دانشجو و ... نباشد تا ضربه به جامعه بزند همه مشکلات حل می‌شود.

غضنفرآبادی گفت: برخی با چهره انقلابی و مومن آسیب می‌زنند و باید مراقب باشیم، زیرا همه در یک کشتی هستیم، اگر این کشتی به تزلزل بیفتد آمریکایی‌ها کسانی نیستند که بخواهند این کشتی را نجات دهند و حتما آن را غرق می‌کنند، پس باید مراقب بود.

وی تاکیدکرد: متاسفانه هجمه و تبلیغ علیه خودمان ایجاد می‌کنیم و به جای اینکه جمهوری اسلام ایران را تحسین کنیم که در سطح بالایی از فساد برخورد کرده است، دشمن برداشت سوء می‌کند و می‌گوید ببینید همه فاسد هستند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها