نماد عرضه اولیه‌ای که فقط ۲ روز مثبت بود

پس از اینکه سغدیر در دو روز متوالی برای سهامداران با صف خرید همراه بود روند ریزشی آغاز کرد و امروز ۲۸ آذرماه با افت ۳.۱۹ درصدی به زیر قیمت روز عرضه رسید و اکنون ۱۴۵۲۹ ریال معامله می شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 19 December 2021

به گزارش بورس تابناک، روز شنبه، ۲۰ آذر ماه، شانزدهمین عرضه اولیه سال و نخستین عرضه اولیه بدون سقف قیمتی، با پنج درصد از سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر و قیمت پایه ۱۴۵۰تومان انجام و در نهایت قیمت ۱۴۵۳۵ریال برای این سهم کشف شد.  

نماد «سغدیر» روز بعد عرضه اولیه یکشنبه۲۱ آذرماه به بازار ثانویه آمد و برای عموم قابل معامله شد. این نماد در روزی که  شاخص ریزش ۲۴هزار واحدی داشت و سرخ‌پوش بود با صف خریدی بیش از ۴۵میلیون تومان مواجه شد و پنج درصد رشد کرد و در ۲ روز اول معاملاتی این نماد برخلاف افت سنگین شاخص، با صف خرید همراه بود.

پس از اینکه سغدیر در دو روز متوالی برای سهامداران با صف خرید همراه بود روند ریزشی آغاز کرد و تا به امروز فقط ۲ روز مثبت را شاهد بود و مابقی روز‌ها یعنی ۴ روز منفی معامله شد تا اینکه امروز ۲۸ آذرماه در روزی که شاخص کل بورس با  ریزش ۱۱۵۵۹ واحدی در سطح یک میلیون و ۲۹۳ هزار واحد قرار گرفته است، این نماد با افت ۳.۱۹ درصدی به زیر قیمت روز عرضه رسید و اکنون ۱۴۵۲۹ ریال معامله می‌شود./منبع: نبض بورس

 

نماد عرضه اولیه‌ای که فقط ۲ روز مثبت بود | سغدیر به زیر قیمت عرضه اولیه رسید
نماد عرضه اولیه‌ای که فقط ۲ روز مثبت بود | سغدیر به زیر قیمت عرضه اولیه رسید
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار