بازدید 5532
۱

هشدار آلمان نسبت به موج عظیم اومیکرون

"کارل لوترباخ" وزیر بهداشت آلمان نسبت به موج پنجم گسترده ویروس کرونا در کشور که با سویه اومیکرون همراه است، هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 18 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه دویچه وله، لوترباخ در یک کنفرانس مطبوعاتی در هانوفر گفت: ما باید برای چالشی که هنوز به این شکل نداشته‌ایم، آماده شویم.

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، لوترباخ از کسانی که در این تعطیلات سفر می کنند درخواست کرد، مکررا آزمایش کرونا بدهند.

آلمان به دنبال تعداد بالای موارد مبتلایان، محدودیت های بهداشتی را مجدداً اعمال و افراد واکسینه نشده را از رستوران ها و تجارت غیر ضروری منع کرده است.

دولت آلمان همچنین سفارش اولیه ۸۰ میلیون دز واکسن اختصاصی اومیکرون را که توسط شرکت فایزر در حال توسعه است، درخواست کرده است.

آلمان همچنین کشورهای همسایه از جمله فرانسه، دانمارک و نیز آندورا، لبنان و نروژ را به عنوان مناطق پرخطر به ثبت رسانده است. این طبقه بندی به این معنی است که افرادی که واکسینه نشده اند یا به تازگی از ابتلای به کرونا بهبود نیافته اند باید حداقل مدت پنج روز قرنطینه شوند.

با شیوع اومیکرون در اروپا، وزارت بهداشت اتریش نیز اعلام کرد که قوانین ورود به این کشور را تشدید می کند بطوریکه از روز دوشنبه فقط افرادی که اثبات کنند سه بار واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند یا از بیماری کرونا بهبود یافته‌اند، اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

دانمارک نیز اعلام کرد همه سینماها، تئاترها و سالن‌های کنسرت را می‌بندد و ساعات کاری رستوران‌ها را محدود می‌کند. دولت همچنین قصد دارد سایر مکان‌های تجمع مانند پارک‌های تفریحی و موزه‌ها را ببندد.

"مته فردریکسن" نخست وزیر دانمارک در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تئاترها، سینماها و سالن های کنسرت باید تعطیل شوند و ما باید فعالیت و ارتباطات اجتماعی خود را محدود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اونوقت ما هنوز رو واکسن اشغال چینی که برای آزمایش مفت روی آدمها در ایران رایگان ارسال میشه،،،خوشحالیم،،،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی