بازدید 7646

توسعه ۱۰ برابری حرم‌ها در کشور پس از انقلاب اسلامی

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با بیان اینکه وجود عتبات عالیات جزو مراکز قدرت فرهنگی در کشور و ضرورتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: باید از این منابع به نحو احسن و متناسب با زمان بهره ببریم.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 16 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)،حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) گفت:امروز گرفتار یک جنگ نرم و هجمه فرهنگی به تمام معنا و با شبیخون و ناتوی فرهنگی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه عرصه مقابله و معارضه کاملا تغییر کرده است، افزود: طبق هشدار رهبر معظم انقلاب، تمام مظاهر هجمه‌ها و بمباران فکری ابتدا متوجه اندیشه فرزندان کشور و دوم متوجه دل و احساسات آن‌ها است.

کلانتری با بیان ‌اینکه دشمن در صدد است اندیشه را متزلزل و ایمان را نابود کند گفت: دشمن می‌خواهد باورهای جوانان را بشکند و اگر نشد، روی احساسات، رفتار و سبک زندگی تاثیر بگذارد.

وی درخصوص وظیفه و رویکرد اعتاب در شرایط فعلی کشور گفت: باید در راستای تقویت اندیشه و توجه به احساسات پاک مخاطبان برنامه ریزی کنیم.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) گفت: پس از انقلاب توسعه حرم‌ها ۱۰ برابر افزایش داشته است و امروز باید به تناسب ناتوی فرهنگی، رویکرد ما تغییر یابد و توسعه فیزیکی را کاهش داده و با همه وجود به اندیشه و دل مخاطب بپردازیم.

کلانتری با اشاره به حضور میلیونی مردم در اعتاب متبرکه و آستان‌های مقدس گفت: باید برای فرهنگ سازی و تأثیرگذاری از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: حکم اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیانگر آن است که باید یک تحول عظیم فرهنگی در ساختار و ماموریت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل بگیرد.

کلانتری تصریح کرد: به تعبیر رهبری، امروز باید در عرصه جهاد فرهنگی فعال تر وارد شویم، بنابراین اعتاب می توانند حرکت بزرگ و تحولی در سراسر کشور ایجاد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵
درصد كاهش مومنين چطور؟
آفرین هر کشور فقیر تر می شود حرم ها هم توسعه بیشتر پیدا می کنند
کاش و ای کاش به جای بازی کردن و توسعه حرمها، به فکر توسعه سفره مردم می شدید تا ...
این همه بودجه صرف توسعه ده برابری حرم کرده اید و مردم هر روز فقیر تر شده اند
این توسعه چه بدرد ملت گشنه می خوره ؟؟؟
چه فایده؟
رشد حرم ۱۰۰۰ درصد و رشد اقتصادی صفر درصد اینطوری از جهنم فعلی صاف میریم تو بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
قطعا در گزارش صفرها کم گزارش شده و 10 درصد رشد نبوده 1000 یا حتی 100000 درصد رشد بوده
متاسفم
داغ دل مردم رو تازه نکنید و نمک روی آن نپاشید
حاج آقا خیلی ممنون، زحمت کشیدین. واقعاً جا کم بود توی حرم ها برای زیارت و دعا کردن. نه که فقیران و بیچاره گان و مستمندان از بعد از انقلاب 1000 برابر شدن همه هم چاره ای جز دعا کردن به درگاه پروردگار ندارن چون از مسئولین کاری برنمیآد لازم بود جا بیشتر بشه. اگه امکان اسکان و خورد و خوراک مجانی رو هم در این حرم ها فراهم کنین دیگه تا آخر عمر دعاتون می کنیم.
انسانها بازندگی درگوروجوانان تا کمر درسطل زباله ....
خدا رو شکر مملکت مشکلش همینه.خوب زدین تو هدف .عزیز برو یه نگاه بنداز ببین مردم چند درصدشون ایمانشون رو از دست دادن
توسعه حرم‌ها ۱۰ برابر افزایش داشته است! آیا نتیجه ای هم داشته؟!تازه بعد 40سال هزینه های کلان تازه باز می خواهید تحولی بزرگ را نقشه بکشید؟ کجای کارید؟یا ملت را سرکار گذاشتید؟
وای برما از دست شماها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم