بازدید 5789

انهدام باند سارقان احشام شهرستان ری

کد خبر: ۱۰۹۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 15 December 2021

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کارگری که با تشکیل باند ۳ عضوه از دامداری صاحب کارش، احشام و تلفن همراه سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی سرقت ۸ راس گوسفند و ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند طی یک ماه در چندین مرحله از یک دامداری در روستای قوچ حصار شهر ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وجود سگ‌های نگهبان در محل، در بررسی‌ها مشخص شد سگ‌ها در زمان سرقت هیچ پارسی نمی‌کردند احتمال آشنا بودن سارق یا سارقان متصور بود لذا با تحقیقات تخصصی تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری سارق که یک فرد از اتباع افاغنه شاغل در دامداری بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده ضمن بزه ارتکابی همدستان خود را معرفی کرد و اعلام داشت: متهم دستگیر شده بعد از تعطیلی از دامداری با همدستی ۲ ساق در نیمه‌های شب از روی دیوار وارد دامداری می‌شده و در ۸ مرحله در روز‌های مختلف اقدام به سرقت گوسفند وگوشی تلفن کارگرانی که در حال استراحت بودند می‌کرد و همدستان دیگر متهم که ازاتباع افغان بودند نیز طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان به سرقت ۷ دستگاه گوشی و ۸ راس گوسفند معترف شدند گفت:در این رابطه ۸ شاکی مراجعه و نسبت به متهمان اعلام شکایت کردند و متهمان پس از تحقیقات و تشکیل پرونده سارقان تحویل مراتجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست