بازدید 17721
۲

بازتاب رسانه‌ای استقبال بن‌سلمان از امیر قطر

امیر قطر برای شرکت در چهل و دومین نشست اجلاس سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس وارد ریاض شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 14 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در رأس هیئتی از کشورش عصر امروز (سه شنبه) برای شرکت در چهل و دومین اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس وارد ریاض پایتخت عربستان شد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از امیر قطر استقبال کرد.

رسانه‌های سعودی رسمی فایل ویدیویی را منتشر کردند که ولیعهد عربستان در راس استقبال‌کنندگاان از امیر قطر به محض ورود به ریاض است.

سایت‌های خبری در ویدیویی دیگر از "گفت‌وگوی برادرانه" بین بین سلمان و تمیم در کاخ الدرعیه که میزبان اجلاس سران شورای همکاری بود، خبر دادند.

چهل و دومین اجلاس سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس امروز بدون حضور نواف آل احمد الجابر امیر کویت و هیثم بن طارق سلطان عمان برگزار می‌شود.

این اولین نشستی است که پس از توافق آشتی اعضای شورای همکاری خلیج فارس در جریان چهل و یکمین اجلاس ژانویه گذشته در شهر «العُلا» عربستان برگزار می‌شود.

اجلاس العلا که چهل و یکمین نشست سران کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس به شمار می‌رود، ژانویه گذشته با هدف پایان دادن به مناقشه تاریخی بین ریاض، ابوظبی، منامه و قاهره با قطر در سال ۲۰۱۷ برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
درود بر رهبران با کفایت و لایق کشورهای حوزه خلیج فارس که رفاه و شغل و عزت و احترام و معیشت مردم خود را به بهترین نحو ممکن و بدور از شعارهای الکی فراهم کرده اند
خوش به حال مردمشان
مشتی مفتخوار ودیکتلتور وگاو های شیر ده آمریکاو اروپاه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست