بازدید 11132

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ آذر/ ۶۷ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۱ میلیون و ۵۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۰۴۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 14 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۲۱۳ دوز اول و ۴۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۶۴۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۸۰۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۱ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۶۶۳ دوز واکسن در ایران که ۴۷۳ هزار و ۹۲۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۴۳۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۳۰۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۸۳۱ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۵۶۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۰۴۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۰ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۵۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
بنا به اخباری که می‌رسد بین بچه های مدرسه ای تعداد بیماران کرونایی رو به افزایش بوده قبل از ایجاد مشکل برای مردم فکری به حال این قضیه کنید مثل جریان واکسن نوشدارو پس از مرگ سهرآب نشود
بنا به تحقیقات دکتر لنکرانی (وزیر سابق بهداشت) میزان تاثیر گذاری سینوفارم در جلوگیری از عفونت 5درصدتاثیر در جلوگیری از بستری55 درصد و مرگ 67 درصد بوده همونطور که می‌بینید حتی یک واکسن با این کارایی توانسته مرگ را تا این حد کاهش دهد حالا تصور کنید اگر همان ابتدا واکسن‌های که توانایی بالای در ایجاد ایمنی دارند در دسترس عموم قرار می‌گرفت چقدر قضیه متفاوت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
همه گیری و به نوعی ایمنی گله ای اتفاق افتاده. واکسن تاثیری نداره.
ناشناس
| Malaysia |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
هاها ها .. بامزه بود.
بله می توانیم تصور کنیم. چون شواهدشون هست
الان آمریکا دیروز 1500 نفر تلفات داده و انگلیس 150 نفر درحالیکه هر دو کشور درصد واکسیناسیون بالاتری از ایران دارند، بخصوص انگلیس
بنظرم یکبار دیگه برید با این دکتر لنکرانی مشورت کنید
امروز به مرکز واکسیناسیون مراجعه کردم و دیدم نعوذ بالله دارند واکسن استرازنکا که تولید بریتانیاست!!!؟ را به مردم تزریق می‌کنند سئوال کردم مگر اینها واکسن مشکل دار نیست!؟مگر آمریکا و بریتانیا نمی‌خواستند با واکسن برای ما مشکل ایجاد کنند!!؟ گفتند مشکلش حل شده!!؟ بعد از این توضیح کوتاه و البته قانع کننده!! ما هم در صف استرازنکا قرار گرفتیم و با وجود اینکه واکسن‌های دیگر هم بود واکسن استرازنکا زدیم!!!! خدا وکیلی هدف از این کارها چه بود!؟ فقط یک عده ای این وسط جانشان پایمال شد و دیگر هیچ!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
تو از کجا می دانی که چه واکسنی به مردم تزریق می کنند؟ هنوز به آمار و حرف های شان اعتقاد داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
جناب باسواد مغرض! یکم، به‌نوعی دیگه بریتانیا نداریم و انگلستان داریم! دوم، به کلمهٔ آسترازنکا و اتریش و نیز به فرایند تحقیق در اتریش و انگلستان توجه کنید! سوم، این واکسن‌ها را آلمان و ایتالیا و کرهٔ جنوبی و روسیه و دیگر کشورها ساختند و تأیید کردند و به ما دادند، نه انگلستان خبیث!
امروز یکی از نمایندهای مجلس گفته بودند با جوانان حزب الهی که نمی‌خواهند واکسن بزنند نباید برخورد چکشی و قضایی صورت بگیرد!!؟ ظاهرا ما در این کشور قوانین مختلف برای افراد مختلف داریم و بسته به اینکه شما در کجا قرار گرفته باشی قانون متفاوت است!!!؟
ای کسانی که ذی نفع این سایت اینترنتی هستید به مردم احترام بذارید و این تبلیغات حذف کنید یا حداقل اون ابزاری که بالای صفحه میاد و موقتا اینا رو میشه با لمسش حذف کرد بذارید( بابا اعصابمون خورد شد هیشکی دیگه الان اینارو نگاه نمیکنه) اصلا اینام نباشه شما کلی از اینجا نفع و درآمد دارید و از خداتونه ما بیایم اینجا نظر بدیم و شمام آمار بگیرید و ... .
چین و چینی مقصر اول و اصلی این مصیبت هاست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار