بازدید 8928
۴

واکنش بورس به بودجه ۱۴۰۱

شاخص کل بورس در دومین روز هفته نزدیک به ۲۴ هزار واحد افت کرد و به عدد یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 12 December 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز ۲۳ هزار و ۷۳۰ واحد افت کرد و به عدد یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز ۵ هزار و ۸۸۲ واحد افت کرد و به عدد ۳۵۵ هزار و ۶۱۲ واحد رسید.

نمادهای شاخص ساز فملی، فارس، فولاد، شستا، پارسان، کگل و شبندر بیشترین تاثیر را بر افت شاخص داشتند و نمادهای خودرو، شستا، برکت، خساپا، شبندر، فولاد و فملی از نمادهای پرتراکنش بودند.

واکنش بورس به بودجه ۱۴۰۱/ شاخص قرمزپوش شد

شاخص کل فرابورس نیز ۱۹۰.۱۲ واحد افت کرد و به عدد ۱۸ هزار و ۹۳۰ رسید.

نمادهای شاخص ساز آریا، مارون، فرابورس، زاگرس، شگویا، شراز و سمگا بیشترین تاثیر بر افت داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
یعنی امیده که از سر و کول ملت می‌ره بالا.
لعنت به همه دولت و ..... بیچاره کردید مردم رو
اخبار و اتفاقات كمترين تاثيري در بورس نداشته و ندارد ، شركت هاي حقوقي و افراد حقيقي داراي پول هنگفت با هماهنگي هم ، هر وقت و هر اندازه كه دلشون بخواد از طريق كد به كد هر تعداد نماد و يا همه آنها را منفي ميكنند و يا مثبت ، فقط بايد ديد منافع شون تو كدوم طرفي هستش ، افراد خورد بسته به هوش و زرنگي شون بايستي سوار اين موج باشند وگرنه بدبخت و بيجاره ، ضمنا دولت نيز تو هر خريد و فروش چه منفي و جه مثبت وقتي كه داره مالياتش ميگره ، براش هيچ اهميتي نداره كه دل بسوزانه . فقط حجم معاملات براشه مهمه چون ماليات بيشتري جمع ميكند .
خروجی حمایتهای بی دریغ و حرف های پوچ دولتمردان از بازار سرمایه. یک زمانی قرمزی بازار سوژه ای شده بود برای تخریب روزانه دولت قبل، ولی اکنون از نظر اصولگرایان انقلابی نما هیچ مشکلی دیده نمی شود.و ضرر روزانه مردم بوسیله چپاول حقوقی ها هیچ ایرادی ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم