بازدید 9397
۳

آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کرد: بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی که به پیشنهاد پلیس راهور و تصویب مجلس از اردیبهشت ماه آغاز شده تا پایان دی ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 11 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد حیدری گفت: بر اساس این مصوبه جرائم رانندگی سال ۹۹ و قبل از آن که پس از گذشت ۶۰ روز از تاریخ صدور آن‌ها دوبرابر شده بودند به مقدار اولیه قابل پرداخت است.

وی افزود: مالکین خودرو‌ها توجه داشته باشند که این طرح شامل جرائم رانندگی ثبت شده در سال ۱۴۰۰ نمی‌شود.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: پس از پایان دی ماه، دیرکرد جرائم رانندگی سال ۹۹ و قبل از آن مجددا در خلافی‌ها اعمال خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود رانندگانی که مشمول مصوبه مذکور هستند از این فرصت برای پرداخت اصل جرائم رانندگی خود استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کرد:....

کدام استان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
استان فرضی
با سلام بنده متاسفانه در مهرماه در شهر رشت که خانه اجاره ای دارم و دو فرزندم هم انجا دانشجو هستد و مشکل حادی برای یکیشون پیشامد کرد مجبور شدم اورزانسی برم رشت و بعدش520 هزار تومان جریمه کرونایی شدم که به ان اعتراض دارم به پلیس +10 مراجعه کردم که پاسخ درست ندادن- در ان ایام فرمانداری قزوین که ساکن انجا هستم نامه تردد نمیداد من کارمند دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم هستم ولی کارت درمان ندارم - الان من باید چکار کنم تا جریمه ام ملغی شود من برای تفریح که نرفته بودم ؟
با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار