بازدید 10418

فروش لباس تاناکورا ممنوع!

عضو اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تاکید کرد که فروش پوشاک تاناکورا، به دلیل مسائل بهداشتی و قاچاق بودن این نوع پوشاک، ممنوع است و در صورت برخورد با این نوع فروشگاه‌ها، پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 08 December 2021

به گزارش «تابناک»، مجید افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد که فروش پوشاک تاناکورا به طور کلی در کشور ممنوع است و اتحادیه در هر نقطه‌ای با این نوع فروشگاه برخورد کند آن را پلمب می‌کند.

وی با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی از ورود کالای تاناکورا به برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان و سنندج است، تصریح کرد: عموماً از کالاهای تاناکورا استقبال زیادی نمی‌شود.

عضو اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در پاسخ به سوالی درباره پوشاک تاناکورای برند خارجی، گفت: این کالاها قطعا قاچاق است و از راه شبکه‌های غیر قانونی زیرزمینی فروخته می‌شود.

البته به گفته وی ممکن است که پوشاک خارجی اهدایی از سوی کشورهای دیگر هم باشد. به طوری که ممکن است پوشاک به یک کشور ثالث اهدا شده باشد، اما پوشاک برند از آن‌ها جدا و فروخته شود.

افتخاری با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌های تاناکورای فعال در کشور بسیار کم است، تصریح کرد: با بیشتر این واحدها چندین بار برخورد و پلمب شدند و حتی تعهد دادند، اما دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اما همچنان اتحادیه در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌کند.

به گفته وی علت ممنوعیت فروش پوشاک تاناکورا، مسائل بهداشتی و قاچاق بودن این نوع پوشاک است. چرا که این لباس‌ها استاندارد ندارند، نظارتی بر وضعیت آن‌ها انجام نمی‌شود و حتی ممکن است منجر به آسیب جسمانی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰
خوشم میاد به نام تولید داخلی هرچی که ارزون بدست مردم میرسه جلوشو میگرن. خیلی جالبه .
مشکل اینست که مردم توان خرید لباس نو را ندارند. و از آنجا که مجبورندبالاخره چیزی بپوشند تا برهنه نباشند. تنها راه حل مشکل همین فروشگاهها هستند.
والا من چند ساله کفش کاپشن همه رو تو تاناکورا میخرم هم قیمتش ارزونه هم کیفیتش عالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ای مزدور چرا از تولید داخل حمایت نمی کنی؟
حداقل میتونستیم جنس خوب رو از اون فروشگاه ها تهیه کنیم که اون رو هم ممنوع کردن
این لباس ها که بخشی از آن ها نیز نو است اهدایی مردم کشورهای ثروتمند اروپایی ابه کشورهایی است که مردمشان را فقیر کرده اند اما در ایران باندهای خودی به جای اهدا به نیازمندان آنها را به فروشندگان خرده ریز می فروشند حالا باندهای واردات لباس چینی دقیقا مثل وارد کنندگان لوازم خانگی چینی فهمیده که واردات آشغال لباس های چینی رقیب اروپایی دارد و جلوی آن را گرفته اند یعنی حتی یک لباس اهدایی به مردم ایران را نیز بر نمی تابند.
اون لباسایی که شما به اسم تولید داخلی می پسندین هم قیمت بالایی دارن هم از الیاف بی کیفیت در آنها استفاده شده،که سودش هم در نهایت میره به جیب آقازاده ها، نگرانی شما اینه روراست باشین
بابا یه شلوار جین 1/200 و پیراهن 1 میلیونی نمی تونید بخریدمیرید تاناکورا از استکبار جهانی حمایت می کنید؟
منم همین طوریم ناراحت نباشید. البته قصدم حمایت از جیبمه که همیشه از 10 برج به بعد خالیه
همه لباسها و کفش های تاناکورا بصورت استوک وارد کشور میشن و درصد کمی از عدلها دست دوم هستن. حتی در کشورهای اهدا کننده و فروشنده این قبیل لباسها با نظارت سازمان بهداشت جهانی کاملا ضد عفونی شده و بصورت تناژ به کشورهای فقیر صادر میشه. مشکلی از بابت بهداشتی بودن نداره. به نظرم بهترین لباسهای استوک بادوام همان تاناکورایی ها هستن. اینم بگم همشون از مد افتاده. ولی روی هم رفته لباس و کفش های خوبی داره.
در تهران هنوز که راسته کهنه فروشان در خیابان آذربایجان منطقه 10 کاملا شیک و پیک!!! فعال هستن...... قابل توجه... این لباس ها دست دوم اروپا و آمریکا و بعضا مال فوتی های آنجا هستن... چندش آور است. ترجیح میدم با کهنه خودم سر کنم نه این لباسای کثیف و بدبو.... از جلو مغزشون رد میشی اصلا حالت تهوع و استفراغ به آدم دست میده بی تعارف بگم..... زشته بخدا این بساط... نشانه فقر و توسعه نیافتگی هم هستن و مایه ننگ برای یک کشور که مصرف می کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی