بازدید 9286

پيگيري بي‌مسامحه كهريزك و كوي دانشگاه

اگر سپاه به وجود نمي‌آمد، همان حوادث پس از مشروطه و ملي شدن صنعت نفت رخ مي‌داد و انقلاب اسلامي از دست ملت ايران مي‌رفت/ قضاوت نهايي در زمينه كهريزك و كوي دانشگاه منوط به اتمام رسيدگي به اين پرونده‌ها است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵ 16 July 2010
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: انتظار مقام معظم رهبري و مردم، پيگيري بدون مسامحه حوادث مربوط به كهريزك و كوي دانشگاه است.

به گزارش ايلنا، محسن رضايي در حاشيه مراسم سالگرد درگذشت محسن روح‌الاميني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظاري كه مقام معظم رهبري و مردم دارند اين است كه در پيگيري حوادث مربوط به كهريزك و كوي دانشگاه هيچ مسامحه‌اي صورت نگيرد و عدالت به صورت كامل رعايت شود. البته قضاوت نهايي در اين زمينه منوط به اتمام رسيدگي به اين پرونده‌ها و اطلاع‌رساني مربوط به آن است.

دبير‌مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين در پاسخ به سوال ديگري با اشاره به ايام ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار، خاطرنشان كرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي پر بركت است كه از زمان تولد خود حوادث بسيار بزرگي را از ايران و مردم ايران دفع كرد و با تاسيس سپاه، تهديدات بزرگ در ابعاد مختلف از جنگ گرفته تا توطئه‌هاي گوناگون خنثي شد.

رضايي تشكيل سپاه را ابتكار امام(ره) دانست و تاكيد كرد: اگر سپاه به وجود نمي‌آمد، همان حوادث پس از مشروطه و ملي شدن صنعت نفت رخ مي‌داد و انقلاب اسلامي از دست ملت ايران مي‌رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل