بازدید 3816
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حمایت از کسب وکارهای مجازی امر ضروری است

کد خبر: ۱۰۹۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 05 December 2021

حمایت از کسب وکارهای مجازی امر ضروری است

اصغر سلیمی با اشاره به حکم صادره برای مدیرعامل سایت دیوار، بیان کرد: «از نظر بنده رسیدگی به مسائلی که پیرامون فعالیت اشخاص و کسب‌وکارها در فضای مجازی پیش می‌آید، نیازمند قوانین خاص و قضات آموزش‌دیده در این حوزه است. همان‌طوری که ما دادگاه مطبوعات یا دادگاه اشخاص سیاسی را داریم در بحث فعالیت در فضای مجازی نیز نیازمند دادگاه‌های خاص خود هستیم.

وی در ادامه گفت: «از آنجا که فعالیت کسب‌وکارها در فضای مجازی شگرد خاص خود را دارد قطعا باید قضاتی در این زمینه آموزش داده شوند که به مسائل آن واقف شوند. ممکن است بر روی یک پیج یا کانال یا پلتفرم مطلبی در قالب یک کامنت یا آگهی قرار گیرد و تا زمانی که مسئول مربوط به موضوع آگاهی یابد و آن را حذف کند مدتی بگذرد. اینجا کاربر فرد خاطی است و مسئول پلتفرم مقصر نیست.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است که قوانین خاص در این زمینه دیده شود و رسیدگی به مسائل این حوزه نیز سازوکار خاص خود را داشته باشد. قضاتی که در این زمینه حکم صادر می کنند نیز باید اطلاعات کاملی از حوزه فضای مجازی داشته باشند. در زمینه مدیرعامل سایت دیوار نیز باید متناسب با شرایط این حوزه با متخلف اصلی برخورد شود. حمایت از کسب وکارهای مجازی امر ضروری است. باید قوانین و مقرارتی در حوزه فعالیت کسب وکارهای مجازی در نظر گرفته شود که برخی از کاربران نتوانند فضای کسب و کار را دچار تنش کرده و مباحث حاشیه ای را وارد فضای کسب وکار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس