افت ادامه دار ارزش سهام عدالت در ۱۳ آذر

به‌دنبال کاهش قیمت نماد‌های موجود در سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۶۶ هزارتومان رسید و ۰.۳ درصد افت را ثبت نمود.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 04 December 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس تهران در اولین روز هفته سرخپوش آغاز به کار کرد و این روند را تا پایان ادامه داد، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۵ هزار و ۳۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت ۴۶۰۰ واحدی به ۳۶۲ هزار و ۹۰۸ واحد رسید.
وبملت، وتجارت و اخابر، نماد‌هایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و شبندر، شپنا و وغدیر سبزترین نماد‌ها در روز سرخ بورس امروز بودند.
امروز اغلب نماد‌های موجود در پرتفوی سهام عدالت با کاهش قیمت مواجه شدند، به طوری که تمام نماد‌های بانکی قرمزپوش شدند و نماد‌های «وبملت»، «وتجارت» و «اخابر» بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر بازار اغلب نماد‌های پالایشی سبزپوش شدند و دو نماد «شبندر»، «شپنا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۳۲ هزار و ۲۸۷ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۲۳ تومان رسیده است.

افت ادامه دار ارزش سهام عدالت | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
 

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

افت ادامه دار ارزش سهام عدالت | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی