بازدید 5122

چشمی: داور باید شهامت می‌داشت و پنالتی می‌گرفت

کد خبر: ۱۰۹۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 04 December 2021

هافبک استقلال می‌گوید موعود بنیادی فر وقتی به عنوان داور داربی انتخاب شد، باید شهامت به خرج می‌داد و پنالتی واضح این تیم را می‌گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی،  روزبه چشمی، هافبک استقلال بعد از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس و ارائه یک بازی بی‌کیفیت گفت: بازی قشنگی نبود. به وضوح مشخص بود که بازی بد بود. از هواداران معذرت خواهی می‌کنم ولی در دقیقه ۸۸ بازی، آقای بنیادی‌فر که خوب هم سوت زده بود اما باید شهامت به خرج می‌داد و پنالتی می‌گرفت. مگر می‌شود پنالتی نگرفت؟

او درباره اینکه قبل از آن هم یک صحنه مشکوک را آفساید اعلام کرد گفت: من کاری به آفساید ندارم. یکسری صحنه‌ها واضح است و در آن صحنه شهامت می‌خواهد که داور تصمیمش را اعلام کند. واضحِ واضح بود. اگر قرار است داور داربی باشید باید شهامت داشته باشید و پنالتی بگیرید. اگر پنالتی گرفته می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

هافبک استقلال درباره عملکرد فنی دو تیم گفت: داربی خوب نبود و دو تیم خوب بازی نکردند. من معذرت‌خواهی هم کردم اما همین داربی را هم می‌توانستیم ببریم و سه امتیاز بگیریم. در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم اما چون ۳ بر یک جلو هستیم، داور نباید پنالتی ما را بگیرد؟ بابا مگر می‌شود پنالتی ما را نگیرند؟ آقای داور شما کارت را بکن و پنالتی را بگیر! اینطوری ۶ امتیاز را از دست دادیم. هواداران روی این موضوع مانور ندهند که ما موقعیت نداشتیم بلکه بدانند ما در همین وضعیت باید ۶ امتیاز می‌گرفتیم. گاهی در روز بد هم می‌توانیم برنده شویم. الان باید کجای جدول بودیم؟ نمی‌توان فقط به کیفیت بازی ایراد گرفت. ما بد بودیم و ولی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. مگر می‌شود هر هفته پشت سر هم پنالتی نگیرند؟ واقعا تصمیم گرفتم امسال درباره داوری حرف نزنم. من نمی‌گوید سهوی یا عمدی است اما می‌گویم داور باید شهامت پنالتی گرفتن را داشته باشد.

چشمی درباره خوش و بش با یحیی گل‌محمدی در اواخر مسابقه گفت: با او درباره کارت زردهای دو طرف صحبت کرد و گفتم هر چه داور به شما کارت زرد داد، دو برابرش را هم به ما داده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر