بازدید 3640

افزایش آلاینده‌ها و غبار محلی در تهران

کد خبر: ۱۰۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 04 December 2021

کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع گرد و خاک در زاهدان خبر داد و گفت: به سبب پایداری جوی در کشور، در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی و در پایتخت غبار محلی را شاهد هستیم.

به گزارش میزان، امیرحسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی، درخصوص آخرین وضعیت جوی کشور در روز شنبه، ۱۳ آذرماه، به میزان گفت: در خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت و برای ارتفاعات جنوب کرمان و نقاطی از هرمزگان نیز رگبار و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وقوع گرد و خاک در زاهدان در صبح امروز، عنوان کرد: اراک و یاسوج نیز مه آلود گزارش شده‌اند.

این کارشناس هواشناسی با پیش‌بینی جوی آرام برای کل کشور، اظهار کرد: استقرار و پایداری جوی بر کشور سبب خواهد شد در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد باشیم.

نقشینه وضعیت جوی کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی در روز یکشنبه را دارای بارندگی گزارش کرد و گفت: روز دوشنبه، اما برای استان‌های غربی همچون کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، استان مرکزی، شمال ایلام و چهارمحال و بختیاری و به تدریج برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و شرق مازندران گاهی بارش باران موقتی همراه با وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روی ارتفاعات این بارش‌ها به شکل برف خواهد بود، اظهار کرد: برای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور وزش باد را شاهد هستیم و سایر نقاط کشور جوی آرام خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود تدریجی سامانه بارشی از شمال غرب به کشور در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: امروز تهران آسمانی صاف خواهد داشت و غبار محلی در تهران شکل می‌گیرد، پایتخت، اما در روز دوشنبه گاهی بارانی خواهد بود، همچنین بیشینه دمای امروز ۱۳ و روز یکشنبه ۱۴ درجه می‌شود و کمینه دما در مهرآباد سه و در شمیرانات یک درجه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار