بازدید 5444

محدودیت‌های جدید کرونایی در آلمان

مقامات دولت مرکزی و ایالت‌های آلمان در نشست مشترک، برای مقابله با کرونا و سویه جدیدش اُمیکرون محدودیت‌های جدیدی را وضع کردند.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 03 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از برلین، مقامات دولت مرکزی و ایالت‌های آلمان در نشست مشترک، برای مقابله با کرونا و سویه جدیدش اُمیکرون محدودیت‌های جدیدی را وضع کردند.

ورود به همه فروشگاه‌ها به استثنای فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها مشروط به داشتن گواهی واکسن یا سلامت پس از ابتلا به کرونا است.

در مکان‌هایی که افراد واکسن نزده حضور دارند، حداکثر دو نفر حق تجمع دارند.

در مناطقی که شاخص آلودگی از ۳۵۰ مورد از هر یکصد هزار نفر فراتر رود، همه باشگاه‌های ورزشی و مکان‌های تفریحی تعطیل می‌شود.

همچنین در این شرایط تماس‌ها باید کاهش یابد و در مکان‌های سربسته تنها ۵۰ نفر به شرط داشتن گواهی واکسن یا مدرک سلامت پس از ابتلا می‌توانند تجمع کنند.

برای همه دانش آموزان در سراسر آلمان، داشتن ماسک در مدارس الزامی است.

گردهمایی‌ها و بازی‌های ورزشی تنها در فضا‌های باز امکان پذیر است و ورزشگاه‌های فوتبال هم باید از ۳۰ درصد ظرفیت خود یا تا سقف ۱۵ هزار نفر تماشاگر به شرط داشتن گواهی واکسن یا سلامت پس از ابتلا استفاده کنند.

برگزاری جشن‌های پایان سال مانند آتش بازی ممنوع شده است.

در مناطقی که وضعیت بحرانی از نظر آلودگی به کرونا پیدا می‌کنند، مسئولان منطقه برای زمان معینی می‌توانند علاوه بر محدودیت‌های یاد شده، رستوران‌ها و کافه‌ها را تعطیل و تجمعات را محدود کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی