بازدید 5653
۱

پیدا شدن تکه گاز استریل در بدن مرد میانسال

کد خبر: ۱۰۹۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ 02 December 2021

مرد میانسال که در جریان عمل قلب باز یک تکه گاز استریل در بدنش جا مانده بود پس از یک سال و زمانی که قرار بود دوباره او را جراحی کنند جان باخت.

به گزارش ایران، روز گذشته گزارش مرگ مردی 62 ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت از سوی مأموران کلانتری یوسف‌آباد به بازپرس حبیب‌اله صادقی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد هنگام عمل جراحی جان باخته است اما در ادامه تحقیقات خانواده وی ضمن شکایت از کادر درمان بیمارستان مدعی شدند پدرشان قربانی یک قصور پزشکی شده است. یکی از اعضای خانواده این مرد گفت: سال گذشته قرار شد عمل جراحی قلب باز روی این مرد انجام شود، پس از عمل وی همچنان از درد در قفسه سینه شکایت داشت.

مدتی که گذشت با توجه به ادامه درد و ناراحتی وی را نزد دکتر دیگری بردیم اما تشخیص مشکل خاصی ندادند، با این حال درمان‌ها ادامه یافت تا اینکه مدتی قبل مشخص شد وی در بدنش دچار عفونت شده است.

با تشخیص پزشک معالج قرار شد او را جراحی کنند اما وی زیر عمل جراحی جان باخت، حالا پزشکان به ما گفتند در بدن وی گاز استریلی پیدا کرده‌اند که ظاهراً از عمل قلب سال گذشته در بدنش جا مانده بوده و باعث عفونت شده بود. در حال حاضر ما از کادر درمان قبلی شکایت داریم.

بدین ترتیب با شکایت خانواده این مرد میانسال جسد برای تشخیص علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آدم یه لپ تاپ رو باز و بسته می کنه بیشتر از اینها دقت می کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان