بازدید 6948

بازداشت ۱۸ عضو یک شرکت هرمی در تهران

کد خبر: ۱۰۹۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 01 December 2021

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت ۱۸ عضو یک شرکت هرمی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مدتی قبل خبری درباره فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر تهران به پلیس اطلاع داده شد که به محض دریافت آن تیمی از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان این که در تحقیقات اولیه مأموران، صحت گزارش دریافتی ، تایید شد ، ادامه داد: در همین زمینه ،هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد نیز انجام شد و مأموران با حضور در محل که یک ساختمان مسکونی بود، ۱۸ نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به حضور این افراد در مقر پلیس و انجام بازجویی از آنان اظهار کرد: در جریان بازجویی های اولیه مشخص شد که دو نفر از دستگیرشدگان جزو سرکردگان اصلی این شرکت هرمی بوده و ۱۶ نفر دیگر نیز جزو اعضای آن و در حال تبلیغ و عضوگیری برای این شرکت بوده اند.

وی با بیان این که این افراد به بهانه کاریابی و افزایش درآمد، اقدام به جذب عضو از شهرهای مجاور تهران کرده بودند، افزود: همچنین مأموران در بازرسی از محل حضور این افراد تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و ۳۸ جزوه آموزشی و یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه پنج عدد فشنگ را نیز کشف و ضبط کردند.

به گفته موقوفه ای، دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم ،روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل