کاهش ارزش سهام عدالت به میزان ۲۲۵ هزار تومان

ارزش سهام عدالت امروز به دلیل روند نزولی نماد‌های تاثیرگذار بر ارزش این سبد، حدود ۲۲۵ هزار تومان افت کرد و به ۱۱ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 27 November 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس تهران در ادامه روند نزولی هفته گذشته، در شروع معاملات امروز افت کرد و از ابتدای ساعات معاملات تا پایان روند ریزشی به خود گرفت، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش شدید ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد قرار گرفت.
فارس، فولاد و شستا نماد‌هایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.
سبد سهام عدالت به دلیل روند نزولی گروه‌های بانکی، فلزات، پتروشیمی، پالایشی و تعلیق نماد‌های خودرویی روندی نزولی پیدا کرد و در جریان داد و ستد‌های امروز بازار سرمایه ازارزش این پرتفو به میزان ۱.۹ درصد کاسته شد. نماد سدشت بیشترین رشد سهم را تجربه کرد و نماد‌های دیگر سبد سهام عدالت با کاهش قیمت مانع رشد سهام عدالت شدند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۲۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۹ درصد معادل ۲۲۵ هزار و ۲۲۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۵۷۷ تومان رسیده است.

کاهش ارزش سهام عدالت به میزان ۲۲۵ هزار تومان | ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۶ میلیونی شد


ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

کاهش ارزش سهام عدالت به میزان ۲۲۵ هزار تومان | ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۶ میلیونی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار