بازدید 4957
۱

آمریکا از اقدام استرالیا ضد حزب الله لبنان استقبال کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای از اقدام استرالیا ضد این جنبش استقبال کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 27 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد که از قصد استرالیا برای تروریستی خواندن تمامیت حزب الله تحت قوانین جنایی استرالیا استقبال می کنیم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای اثبات نشده علیه این جنبش پرنفوذ مردمی در لبنان مدعی شد که تفاوت قائل نشدن میان شاخه نظامی حزب الله و بقیه آن، گام مهمی رو به جلو است.

ند پرایس با تکرار اتهامات اثبات نشده مدعی شد حزب الله امنیت جامعه بین المللی را تهدید و حاکمیت کشور لبنان را تضعیف می کند و توانمندی آن موانع بزرگی بر سر راه صلح و ثبات در لبنان، خاورمیانه و سراسر جهان هستند.

استرالیا روز چهارشنبه شاخه‌های نظامی و سیاسی حزب الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. این کشور از سال ۲۰۰۳ فعالیت سازمان امنیت خارجی وابسته به حزب الله لبنان در این کشور را ممنوع کرده است.

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اقدام استرالیا در تروریستی خواندن این جنبش را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از المنار لبنان، در بیانیه روز چهارشنبه حزب الله لبنان آمده است: اقدام اخیر استرالیا تبعیت ذلیلانه از دیکته‌های آمریکا و صهیونیست‌هاست.

حزب الله افزوده است: این تصمیم و تصمیم‌های مشابهی که پیش‌تر برخی کشورهای غربی علیه ملت‌های منطقه و حق آنها در آزادی و استقلال اتخاذ کردند، نه تأثیری بر روحیه ملت وفادار ما در لبنان و نه روحیه آزادگان و شرافتمدان جهان نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تصمیم تأثیری بر موضع حزب‌الله و حق طبیعی آن در مقاومت و دفاع از کشور و مردمش و همچنین حمایت از جنبش‌های مقاومت ضد اشغالگری و تجاوزات صهیونیستی نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آره... از نظر شما هر کی جلوی اسراییل رو بگیره تروریسته... جمع کنید این بساط مسخرتون رو.

تروریست تر و آدم کش تر از امریکا و اروپا نیست... فقط ببینید چه بلایی سر عراق و سوریه و افغنستان آوردید... حالا یکی هم جلوتون وایسه یا ترورش می کنید (مثل حاج قاسم) یا تهمت بهش میزنید...

واقعا دنیا مسخره شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر