بازدید 51154
حکم محرومیت فوری صادر شد

کتک‌کاری زشت دو ملی‌پوش والیبال ایران در لیگ

دو بازیکن با تجربه دو تیم یعنی عادل غلامی (سرعتی زن شهرداری ارومیه) و آرمین تشکری (سرعتی زن پیکان) با یکدیگر درگیری عجیبی پیدا کردند. 
کد خبر: ۱۰۸۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲ 25 November 2021

مسابقات لیگ والیبال به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود؛ رقابت‌هایی که همچنان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار دارد و مسابقات در همه شهرها در سالن های خالی از تماشاگر برگزار می شود اما سالن خالی هم موجب خاتمه دعواها و حواشی گذشته نشده است!

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ والیبال ایران طی سال‌های اخیر خالی است حاشیه و جنجال نبوده است؛ جایی که بارها شاهد این بوده ایم که حساسیت بالای رقابت ها باعث شده درگیری‌هایی ایجاد شود و حالا یکی از عجیب ترین آن ها امروز در خانه والیبال تهران رخ داد‌. 

 

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ والیبال چهارشنبه پیکان میزبان شهرداری ارومیه بود؛ جایی که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود تیم تهرانی به پایان رسید تا پیکانی‌ها یک پیروزی ارزشمند را کسب کرده باشند. 

 

 

اما بحث جنجالی ماجرا در ست پنجم بازی رقم خورد؛ جایی که رقابت حساس و نزدیکی بین دو تیم برای بردن ست پنجم بازی و نهایتاً پیروزی در کل مسابقه وجود داشت. در این بین بود که دو بازیکن با تجربه دو تیم یعنی عادل غلامی (سرعتی زن شهرداری ارومیه) و آرمین تشکری (سرعتی زن پیکان) با یکدیگر درگیری عجیبی پیدا کردند. 

 

ویدئو های منتشر شده نشان می‌دهد در حین درگیری ناسزاهایی نیز رد و بدل شده که اصلاً برای والیبال ایران که خود را به عنوان یک مدعی در دنیای توپ و تور می داند اتفاق خوبی نیست.

 

 درگیری رفته رفته در حال اوج گرفتن بود که بازیکنان باتجربه دو تیم فضا را آرام کرده و نهایتاً هر طور که بود این جنجال عجیب به پایان رسید از طرفی آرمین تشکری و عادل غلامی دو ملی پوش سابق ایران محسوب می‌شوند که حتی در تیم ملی با یکدیگر هم‌تیمی نیز بوده اند و این مسئله باعث شد که درگیری بین آنها عجیب تر هم به نظر برسد. البته بعد از مسابقه بلافاصله فدراسیون والیبال به این اتفاق ورود و این دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
واقعا جای بسی تاسفه ماباید از اینا الگو بگیریم ولی متاسفم....دعوا مال حیوانه نه انسان...چی بگم فقط میتونم بگم متاسفم
از قدیم گفتن آب نبست وگرنه طرف شناگر قابلی هست. برخی از والیبالیست های محترم آب زیادی براشون نبست. ببینید که توی برکه چیکار میکنن اگه برن اقیانوس چه کارها که نمیکنن.
دوران، دوران پاچه همدیگر، گرفتنه اعصاب ها همه داغونه، دخل وخرج با هم نمیخونه، طبیعی تعجب نکنید در خود امل هفته پیش بخاطره یک تصادف جزیی در داخل شهر یک جوان، یک جوان دیگر رابقتل رساند زیاد سخت نگیر داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عزیز من والیبالستها همه میلیاردی میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
ناشناس ۰۲:۲۴ بین ورزشکارا فقط فوتبالیست ها میلیاردی میگیرند تازه اونم نه این که هر کی فوتبالیست بشه درآمدش میلیاردی بشه ....
وقتی مخارج زندگی فشار روی همه جای اعضای بدن می آورد و تنگ دست شدی باید هم از کوره در بری مگر انسان چقدر می‌تواند با این همه مشکلات خودشو کنترل کنه. بابا مردم دگه تحمل ندارند بسه گرانی بیداد مینکد.
در جامعه‌ای که تورم بیداد می‌کنه و خرج ودخل مردم با هم نمی‌خونه و مردم از وضع موجود ناراضی هستند واعصابها بهم ریخته است شاهد چنین اتفاقی باید باشیم
خوب نگران چیزی نیستن اگه مثل من بابدبختی اعتیاد اعضای خونواده و بی‌پولی بودند سر و کله هم نمپریدن
پاسخ ها
neda ghorbani
| United States of America |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
وای دلم آتیش گرفت ، خدا نجاتت بده الهی ، امیدوارم روزهای روشنی رو تجربه کنی
متاسفانه در آن مناطق از کشور این جور مشکلات و دعوا و ناسزا گفتن ها کم نیست باید بررسی و درمان کنند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
اها یعنی تو مناطق دیگه کشور گل و بلبله؟
نیش احمق نه از ره کین است ؛ اقتضای خریتش این است .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
حرف نمیزدی سنگین تر بودی
خر نیسش میزنه؟
مگه عجیبه که تیتر میزنید. بی تربیت ها .... یاد نقی بخیر!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر