بازدید 32197
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

جزئیات بازگشایی مدارس خوزستان در آذرماه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به چگونگی بازگشایی مدارس، گفت: ممکن است شرایط حضور دانش‌آموزان در برخی مدارس، پنجم یا دهم آذرماه مهیا شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲ 21 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کوروش مودت اظهار کرد: بازگشایی مدارس از مهرماه به صورت تدریجی در بخش روستایی، عشایری و دروس پودمانی هنرستان‌ها آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، از اول آذرماه اختیار بازگشایی به مدارس واگذار شده است تا با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان و شورای سلامت، نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری در سامانه اقدام شود.

مودت بیان کرد: هر مدرسه‌ای که شرایط ترکیبی و آمادگی داشته، اعلام کرده است، اما ممکن است شرایط حضور دانش‌آموزان در برخی مدارس، پنجم یا دهم آذرماه مهیا شود. در مجموع، آموزش به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی خواهد بود.

وی گفت: ۵ هزار و ۴۲۵ مدرسه ابتدایی در استان خوزستان وجود دارد که تاکنون ۳ هزار و ۳۰۱ مدرسه مجوز بازگشایی را گرفته‌اند. بخشی از مدارس نیز در حال آمادگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: یک هزار و ۸۷۲ مدرسه متوسطه اول نیز در استان خوزستان وجود دارد که یک هزار و ۲۶۵ مدرسه مجوز اخذ کرده‌اند. دیگر مدارس نیز به محض آمادگی، مجوز بازگشایی را دریافت می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی