بازدید 6147
۱

پاشازاده: بعید است اسکوچیچ در جام‌جهانی سرمربی ایران باشد

کد خبر: ۱۰۸۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 17 November 2021

مهدی پاشازاده در خصوص دیدار تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: به نظر من نگرش‌ها نسبت به بازی گذشته مقابل لبنان 180 درجه فرق کرده بود. تیم ملی سه گل زد و گل نخورد و نفرات جایگزین خوب کار کردند و وحید امیری هم مثل همیشه بهترین بازیکن زمین بود.

وی افزود: تنها ایرادی که به تیم اسکوچیچ وارد است تعویض‌های محافظه‌کارانه‌ای است که در طول بازی انجام می‌شود البته این موضوع فقط مربوط به این مسابقه نبوده  چون من از بازی دیشب تیم ملی لذت بردم اما معتقدم باز هم می‌توانیم بهتر از این باشیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه برخی از کارشناسان معتقدند این تیم بهتر از تیم کارلوس کی‌روش بازی می‌کند گفت: فلسفه کی‌روش مشخص و متفاوت بود او روحیه تیمی می‌خواست و به دنبال کسب نتیجه بود اما الان تیم آزادتر است. باید زمان بگذرد تا ببینیم پشت این تیم فلسفه‌ای وجود دارد یا خیر. زمانی که ما بازی می‌کردیم و 7 گل از روم خوردیم فلسفه‌ای پیشت تیم وجود داشت که بازیکنان از آن اطلاع نداشتند اما وقتی به سیستم قدیمی و همان 2-5-3 خودمان برگشتیم فوتبال همیشگی‌ خودمان را ارائه دادیم.مثلا در بازی با استرالیا ما برنامه‌ای نداشتیم و خودمان بازی کردیم و به جام‌جهانی رفتیم، یعنی به فلسفه‌ای در آن تیم دیده نمی‌شد.

وی تأکید کرد:‌ الان نمی‌دانم پشت برنامه‌های تیم ملی فلسفه‌ای وجود دارد یا نه اما بازی که دیشب انجام شد برخلاف بازی با لبنان هم نمک داشت و هم گل نکته قابل توجه هم اینجا بود که گلی دریافت نکردیم.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا منتقد اسکوچیچ است یا حامی او عنوان کرد:‌ من نه منتقد هستم و نه حامی بلکه منطقی هستم. چندین بار در مورد قائدی صحبت کردم و گفتم چرا نباید این بازیکن بازی کند یا مثلا اینکه او دقیقه 90 وارد زمین می‌شود چه دلیلی دارد؟ در بازی با لبنان این هم توپ روی دروازه ریخته شد اما یکی از آنها ثمر نداشت اما قائدی بازی نمی‌کرد یا مثلا مهدی ترابی هم این روزها در تیم ملی جایی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه سرمربی تیم ملی به حضور یکسری ستاره درون زمین اصرار دارد یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. ایراد این تیم این است که ستاره‌ها خودشان را بالاتر از تیم ملی می‌دانند و همین مشکلی که برای طارمی به وجود آمد  این موضوع را ثابت می‌کند. در واقع تنها رقیب تیم  ملی برای موفقیت خودش است و بقه نمی‌توانند برای ما دردسر ایجاد کنند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال  در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند اسکوچیچ بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی در این تیم ماندنی است یا خیر گفت:‌ بعید می‌دانم همکاری او با تیم ملی ادامه داشته باشد چون مشکلات کم کم در حال زیاد شدن است. وقتی مشکلات زیاد شود نمی‌‌توان کار را جمع کرد و این رویه نه به نفع خود اسکوچیچ است و نه به نفع بازیکنان تیم ملی.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشتباه محرز اسکوچیچ در عدم اعتماد به بازیکنان ذخیره نگران کننده است . اگر یکی دو بازیکن اصلی تیم ملی آسیب ببینند پدر جد اسکوچیچ هم نمی داند چه گلی به سرش بزند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار