بازدید 16472

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ آبان/ شمار جان باختگان از ۱۲۸ هزار تن فراتر رفت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹۸ میلیون و ۱۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۵۳۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 13 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۵ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۵۳۳ دوز اول و ۴۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۴۲۱ هزار و ۳۹۹ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۹۸ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن در ایران که ۶۲۱ هزار و ۱۵۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۷۸۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۵۷۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۴۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۴۵۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۵۳۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۶ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۲۸۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
۱۲;میلیون نفر زیر خط فهم ، مشکل ایران به غیر از مدیر و مسئول ناکارآمد، ۱۲ میلیون نفر آدم اضافی است ۱۲ میلیونی که همیشه در حال نق زدن هستند ۱۲ میلیونی که الان واکسن نزدن و دارن سلامت جامعه رو به خطر میندازن بعد میان از زمین و زمان ایراد میگیرن میان بقیه رو نفرین میکنن که چرا دیر واکسن وارد کردید ولی الان که هست خودشون نمیزنن که بقیه ملت در امان باشن ۱۲ میلیونی که هر چی گرون بشه نفر اول تو صف خرید اونان. ۱۲ میلیونی که حیف برای اونا حکومت دموکرات تشکیل داد چون نه تو انتخابات شرکت میکنن نه تو اعتصابات نخریدن چیزی . نه تو اعتراضات مردمی ، مثل موش تو خونشون قایم میشن . ۱۲ میلیونی که انگار نه انگار; مردم این کشور جوونهای این مردم رفتن برای اعتراض به گرونی بنزین از بین رفتن ولی این جماعت تو این چند روز که پمپ بنزین ها مشکل داشت نتونستن ۴ روز بنزین نزنن با اینکه اصلا نیازی به بنزین نداشتن رفتن تو صف کیلومتری موندن تا بنزین آزاد بزنن.۱۲ میلیونی که فاز روشنفکری دارن ولی سواد سیاسی اجتماعی ندارن ۱۲ میلیونی که هر روز میان تو مجازی فقط غر میزنن ولی وقتی خودشون باید یه کاری انجام بدن میشینن نگاه میکنن ۱۲ میلیونی که همیشه لج درارن وقتی میگی آقا تو این اوضاع رعایت کن نفر اول تو تعطیلات میرن مسافرت و شمالشون همیشه پا به جفت حاضرن جریمه یک میلیونی بدن شمال برن ولی ماسک و واکسن نزنن بعد همین ها میان مخالف برگزاری مدارس میشن. شما ۱۲ میلیونی که دارین این متن رو میخونید اگر هنوز هستید کسایی که یه مقدار منطقی تر از بقیه تو رو به جان عزیزانتون نمیگم همه فقط یک چهارم یعنی ۳ میلیون نفر دیگه برن واکسن بزنن پوشش جامعه میشه ۷۰ درصد اون وقت میشه به فکر ایمنی جمعی بود فقط ۳ میلیون نفر دیگه اگر هنوز وجدان و انصاف دارید برید همین واکسن نصف و نیمه چینی رو هم بزنید باز خیلی بهتره تا اینکه هیچ واکسنی نزنید به فکر بچه های خودتون باشید ۵۵ میلیون نفر تو این مملکت واکسن زدن هیچ چیزیشون نشده شما هم برید حداقل واکسن بزنید تا شرش کمتر بشه; اگر هنوز دو دل هستید و اگر کمی نگران اوضاع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دوست عزیز در نظرسنجی که سایتها کرده بودن 50 درصد گفته بودن تا شهریور یبار کرونا رو گرفتن 30 درصد جامعه هم اگر بگیره اصلا متوئجه نمیشه گرفته پس تا شهریور حداقل 80 درصد جامعه یبار ویروس کرونا را گرفته بوده
حالا این همه هم واکسن زده شده اون 12 میلیون هم حداقل 10 میلیونش تا حالا کرونا گرفتن
و این همه هم واکسن زده شده
الان اگر اینایی که دوز اول را زدن دوز دوم را هم بزنن
بالای 90 درصد تا حالا با ویروس کرونا دیگه درگیر شدن
و این همه حرص و ناراحتی نداره
اون 12 میلیون هم کم کم میرن میزنن
حتی 50 درصد جامعه هم تا حالا کرونا گرفته باشن از اون 12 میلیون 6 میلیون کرونا را تا حالا گرفتن و فقط 6 میلیون باقی می ماند که من معتقدم بیش از 9 میلیون از این 12 میلیون تا حالا کرونا گرفتن
لذا ناراحت نباشید
دیروز معاون وزیر گفته بودند مردم قدردان واکسن رایگان باشند خواستم محبتی کنید آدرس منزل ایشان را قید کنید تا همگی در منزل ایشان جهت قدردانی و دست بوسی مراجعه کنیم!!؟ و مراتب سپاسگزاری را به جا بیاوریم!!!! اینها دیگه کی هستند؟! عین الله می‌گوید اندیشمندان جهان از واکسیناسیون ما شگفت زده هستند!! این آقا هم می‌گوید مردم قدردان باشند!! شما مردم را چه فرض کرده اید
در یک مدیریت سالم وخوب اقلا هفتاد، هشتاد درصد افرادی که فوت کردند می‌توانستند الان در بین ما باشند و زندگی کنند! گواه هم میخواهید همین کاهش چشمگیر مرگ در کشور پس از واکسیناسیون!! فکر نمی‌کنم َشاهدی از این بالاتر وجود داشته باشد البته اگر خودمان را نخواهیم به خواب بزنیم!! چون که آدم خواب هیچ وقت بیدار نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آلمان آمارش دوباره داره میره بالا
علی
| United States of America |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
فیلسوف، یک زحمت بکش و به آمار جهانی کرونا هم یک نیم نگاهی بنداز. امریکا جونت و کشورهای بزرگ اروپایی که نه تحریم هستن و نه سایه جنگ رو سرشون، پیشرفته و پولدار هم هستن تو آمار جهانی هم از نظر تعداد مرگ و میر هم از نظر تعداد مبتلاها تا به حال از ایران جلوترن.
128 هزار انسان بیگناه!! روحشان قرین رحمت اللهی
و متاسفم برای همه آنهایی که چنین وضعی را بوجود آوردند و همچنین بیشتر متاسفم برای کسانی که آخرت خودشان را میفروشند و سعی می‌کنند این وضع را توجیه کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
پنج میلیون نفر هم توی دنیا کشته داره این ویروس، اونم تقصیر ماهس؟؟
علی
| United States of America |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
منم متأسفم برای اونایی که گوششون فقط به تلویزیون های ماهواره‌ای بدهکاره و حاضر نیستن چند ثانیه چشم و گوششونو باز کنن و به آمار جهانی هم یک نگاهی بندازن. طبق آمار جهانی آمریکا ( کعبه آمال امثال شما) همیشه مقام اول یا دوم بوده از نظر تعداد فوتیها و مبتلاها در روز. و همینطور از نظر تعداد کل.
با وجود کاهش ابتلا فوتی همچنان بالاست
امیدوارم روزی در این سرزمین زندگی و جان مردم ارزش پیدا کند و فقط یک عدد نباشد!! چون در این جریان ما فقط یک عدد بودیم که اهمیت چندانی هم نداشتیم..... 700_800_400.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آها باشه، میگیم بعد از انتخابات دیگه آمار ندن، کلا عدد یه چیز بدیه
هریک نفر هم زیاده ، ۱۲۵ نفر در یک روز بنا به آمار رسمی . هیچ محدودیتی هم در کار نیست خیلی مظلوم واقع شدیم ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی