بازدید 7921

قیر رایگان به زودی در اختیار ادارات مختلف قرار می‌گیرد

اصفهان یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های مجلس مقرر شد قیر رایگان ظرف سه روز آینده در اختیار ادارات و نهادهای مربوطه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 10 November 2021

به گزارش تابناک، حسین محمد صالحی دارانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس باید قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی، سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، جهاد سازندگی و بسیج قرار گیرد که به دلایلی این امر با تأخیر مواجه شد که قطعاً این تأخیر به دلیل روند مستقر شدن دولت جدید بود که با صحبتی که وزیر نفت انجام داد و با پیگیری‌های مجلس مقرر شد به زودی و ظرف سه روز آینده قیر رایگان در اختیار این نهادها قرار بگیرد.

وی افزود: البته روند آسفالت و قیرگونی در برخی مناطق به دلیل تغییرات آب و هوایی هنوز مناسب نیست، اما در برخی مناطق می‌توان کار را آغاز کرد که این امر سبب ثبات بازار و پایین آمدن نرخ قیر خواهد شد.

نماینده مردم چادگان و فریدن در مجلس، تصریح کرد: هم‌اکنون برخی جاده‌ها در حال آسفالت هستند که کارفرمایان چون احتمال می‌دهند قیر به زودی در اختیار آنان قرار می‌گیرد با پیمانکار قرارداد می‌بندند و شرکت‌هایی که توانایی دارند قیر مورد نیاز را از بورس تأمین می‌کنند، اما در بسیاری از مناطق که پیمانکاران بضاعت کافی ندارند منتظر هستند که قیر رایگان از سوی دولت به آنان اختصاص پیدا کند تا بعد کار را آغاز کنند.

محمد صالحی درباره قیمت سیمان گفت: قیمت سیمان در مقطعی به دلیل کمبود برق و کم شدن شیفت کارخانه‌ها روند افزایشی به خود گرفت که وزارت صمت قیمت آن را تعدیل کرد. اما به دلیل تقاضاها و ثبت نام‌هایی که درباره مسکن به وجود آمد ساخت و سازها را افزایش می‌دهد که این امر سبب ایجاد جو روانی در بازار و گران شدن دوباره سیمان شده است. وزارت صمت و سازمان تعزیرات باید بازار را کنترل کنند تا قیمت واقعی سیمان در بازار تثبیت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی