بازدید 4614

ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز مهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به استان در محل پایانه مرزی شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 09 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: در جلسه‌ای که در راستای اجرای طرح مشترک ادارات با جوامع هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتی و به منظور هم‌افزایی، تعامل و نظارت هوشمند و همچنین چگونگی اجرای دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی با اعضای انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و انجمن هتل و مهمانپذیر استان، برگزار شد بر ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به ایلام در پایانه مرزی شهرستان مهران با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در این جلسه مقرر شد معاونت گردشگری در خصوص برگزاری جلسه باکنسولگری ایران و فعالان گردشگری کشور عراق با هدف عقد تفاهم‌نامه و تسهیل در ورود گردشگران عراقی بصورت گروهی برنامه یزی و هماهنگی لازم انجام شود.

شنبه‌زاده تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسه برنامه ریزی در خصوص برگزاری جلسه کمیته ارتقای امنیت گردشگران خارجی به منظور رفع موانع و مشکلات مرتبط با ورود گردشگران به استان بود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که انجمن حرفه‌ای دفاترخدمات مسافرتی و گردشگری استان نسبت به تهیه پکیج به زبان عربی و تعریف مشوق در خصوص ورود گردشگران عراقی به‌صورت تور گروهی به استان اقدام کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: از دیگر وظایف انجمن حرفه‌ای دفتر خدمات مسافرتی می‌توان به پیگیری لازم در خصوص استقرار در محل پایانه مرزی و استقرار کانتر اطلاع‌رسانی در محل سالن فرودگاه شهدای ایلام و همچنین نسبت به واکسیناسیون تمامی کارکنان تاسیسات گردشگری اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان