بازدید 56880
۷
با کسب سه مدال طلا و یک نقره در روز سوم رقابت های جهانی اسپانیا

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان ۲۰۲۱ جهان شد

نتایج پنج وزن رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان در سانتوسوسانا اسپانیا نشان می‌دهد که ملی پوشان ایرانی با کسب سه نشان طلا، دو نقره و یک برنز، بخت نخست عنوان قهرمانی ۲۰۲۱ دنیا هستند و توانسته اند یک نتیجه تاریخی را در جدال با غول‌های جهانی عضله و ورزش بدنسازی رقم بزنند
کد خبر: ۱۰۸۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 06 November 2021

تیم ملی پرورش اندام مردان ایران در مسابقات جهانی 2021 اسپانیا با نتایج درخشان از حالا قهرمانی بلامنازع خود در رده بندی تیمی را قطعی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز سوم مسابقات جهانی پرورش اندام که در سانتوسوسانا کشور اسپانیا درحال برگزاری است ، بدنسازان رشته پرورش اندام کشورمان به مصاف رقیبان خود رفتند و توانستند نتایج درخشانی کسب کنند و در پایان رده بندی تیمی رقابت ها نیز عنوان نخست را از آن خود کنند.

امروز شنبه در وزن ۶۵ کیلوگرم محسن هادی نژاد مدال نقره کسب کرد. در وزن ۷۰کیلوگرم نیز حبیب فرهادی که عنوان مسن‌ترین ورزشکار اعزامی به مسابقات را نیز در اختیار داشت، به فینال راه یافت اما دستش از مدال کوتاه ماند و به مقام چهارم دست یافت.

در دسته ۷۵ کیلوگرم؛ فرشاد گنجی ورزشکار خوش استیل ایرانی به مقام قهرمانی و نشان طلا دست پیدا کرد. در این وزن ۲۳ ورزشکار حضور داشتند. فرشاد سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و این عنوان او را بار دیگر در قله مدعیان جهانی قرار داد.

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان ۲۰۲۱ جهان شد

دردسته ۸۰ کیلوگرم؛ عزیز معرفی ورزشکار خوزستانی تیم ملی یک مدال خوشرنگ دیگر را برای ایران به ارمغان آورد و با بدن منحصربه فرد خود، مقام اول را کسب کرد. این درحالی بود که ۲۲نفر در این وزن به رقابت پرداختند و شاهد قهرمانی رقیب ایرانی خود بودند.

اما در دسته ۸۵ کیلوگرم، ابراهیم ارزشمند مانند مدال طلای قبلی خود در این مسابقات، سومین طلای ایران را در پرورش اندام جهان ثبت کرد. ورزشکار جهرمی که در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هست در انتظار مسابقه دو برادر دیگر خود در اوزان بالاتر نشسته است تا همانند ادوار پیشین با سه گردن آویز به ایران بازگردند. در این وزن ۲۳ ورزشکار حضور داشتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم تعدادشرکت کننده ده نفر و در ۷۰ کیلوگرم ۱۱ بدنساز روی استیج به رقابت پرداختند. در اخرین دوره مسابقات جهانی برگزارشده در فجیره امارات تیم ملی اعزامی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال طلا کسب کرده بود.

تهیه و تنظیم خبر : معین کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
درود بر دلاور مردان ایران با اینکه این ورزش در کشور ما با بی مهری مواجه شده اما باز هم مقام اوردند
انصافن آفرین
دم همشون گرم امیدوارم همیشه شاد وورزشکار وتندرست در کنار خانوادشن باشن
خدا قوت به همشان
دم همشون گرررم
با چه کسانی مسابقه دادن که قهرمان شدن با این بدن‌های آماتور؟؟!! قهرمان جهان ن ن!!!!!!!!!
آره ،اصلا ناشی از سیاست نيست، میدونم...
دمت گرم مردهمیشه طلایی سردار بی رقیب آقا سجاد حیدری کسی ک ب چون وچرا همه طلایی جهانی اورالی جام الماس و جام کارگری 8 قهرمانی کشوری در کارنامه داره داداش بی انصافی کردن درحقت نقره شدی بقول بزرگا تو حسن یزدانی بدنسازی هستی حقت نقره نبود اولین باره رنگ مدال طلا ب نقره تبدیل میشه بازم مبارکت نوش جونت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر