بازدید 8101
در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد

دستور رئیس جمهور برای پیگیری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی/ رئیسی: حمایت حقوقی و مالی از تولیدکنندگان واکسن داخلی ضرورت دارد

رئیس جمهور با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان و تاکید بر این که پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود، تشویق و اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن را حائز اهمیت دانست و گفت: لازم است تاثیر دریافت واکسن برای جامعه به خوبی تبیین شود تا شاهد افزایش روند واکسیناسیون و رسیدن به آمار بالای ۸۰ درصد در این زمینه باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 06 November 2021
تابناک اجتماعی
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری، گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به رفع برخی محدودیت‌های کرونایی در کشور گفت: اولویت اصلی، حفظ و صیانت از سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، کارگران و آحاد مردم است و حتماً باید بازگشایی‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جایگزینی روش‌های هوشمند باشد.

وی با انتقاد از سست شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل زمینی و هوایی، گفت: نباید با پایین آمدن آمار و شاخص‌های ابتلا به کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دچار سستی شود.
 
دستور رئیس جمهور برای پیگیری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی/ رئیسی: حمایت حقوقی و مالی از تولیدکنندگان واکسن داخلی ضرورت دارد

رئیسی با تأکید بر بروزرسانی شیوه‌نامه‌های پیشگیری از کرونا گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بروزرسانی این شیوه‌نامه‌ها اقدام کند.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از واکسن‌های ایرانی گفت: دانشمندان و متخصصان کشورمان تلاش ارزشمندی در تولید واکسن داخلی داشتند که باید از آن‌ها حمایت حقوقی و مالی شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان و تاکید بر این نکته که پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود، تشویق و اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن را حائز اهمیت دانست و گفت: لازم است تاثیر دریافت واکسن برای جامعه به خوبی تبیین شود تا شاهد افزایش روند واکسیناسیون و رسیدن به آمار بالای ۸۰ درصد در این زمینه باشیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
آقا دست بردارید!!! حمایت چی!؟ طرف وارد کننده واکسن از چین است!!! برای مردم ارزش و حق انتخاب قائل بشوید!! ظاهرا از این این همه کشته هم شما درس نگرفتید!!
این حمایت هم مثل حمایت از تولید داخلی ماشین است که یک سری ارابه مرگ به مردم تحویل می‌دهند و کسی هم نمی‌تواند اعتراض کند!!حق مردم است که از واکسن‌های معتبر دنیا استفاده کنند!حق مردم را ضایعه نکنید
من وخانوادم اگر نخواهیم واکسنی را که مخبر و دوستانش تهیه کردند بزنیم باید چه کسی را ببینیم؟ چرا همیشه هر چی شما گفتید! ما هم مثل آن 170 کشوری که فایزر وارد کردند یا مثل آن کشورهای که مدرنا وارد کردند یا استرازنکا یا جانسون وارد کردند باید عمل میکردیم! خیلی از این کشورهای وارد کننده واکسن فایزر و مدرنا از لحاظ علم وتکنولوژی فرسنگها با ما فاصله دارند ولی خودشان را معطل تولید داخل نکردند و برای مردمشان ارزش قائل شدند!!
پاسخ ها
امیر
| Canada |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
حتما منظور آقای ریسی کمک به مجموعه زیر دست آقای مخبرنیست!؟ پس کمک جای دوری نمیرود!!
چه ستادی!؟ چه کشکی!؟ آقای عزیز کرونا تا آنجا که جا داشته از ما کشته و شما هم فقط نظاره گر تا چه شود!؟ خوب اینجور مدیریت که دیگر دفتر ودستک نمی‌خواهد!! هر کسی از عهده همچین مدیریتی بر می‌آمد! مدیریت آن موقعی است که شما با برنامه ریزی سعی کنی کمترین خسارت به مردم وارد شود وگرنه نشستن به انتظار طبیعت که کار شاقی نیست!!
واقعا انسان در حیرت می‌ماند که چرا ما نمی‌خواهیم درس بگیریم!! چرا میخواهید همان کاری را که این 9-10 راجع به واردات واکسن کردید دوباره تکرار کنید!؟ حتی جان یک نفر هم مهمتر از آنست که بخواهیم سهل انگاری کنیم
ظاهرا در رابطه با تولید واکسن چیزهایی هست که از جان من وشما مهمتر است!!
دوباره رفتند سر خانه اول و همان شعار دادن‌ها'' ما خودمان می‌خواهیم تولید کنیم '' و....... خدا خودش رحم کند!!
آره. برای واکسن چینی کووبرکت چند صد میلیارد تومن دیگه لازمه؟ بازم از بیت المال پرداخت کنید.
اون پول هایی که گرفتن کافی نبود؟
رییسی ایت الله نیست .
رییسی ایت الله نیست .
آیت الله + دکتر هستند
حمایت مالی با رعایت اصولش می‌تونه منطقی باشه؛ حمایت حقوقی چیه؟
خود رئیسی درست ‌ماسک‌ نمیزنه! پروتکل چی؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی