بازدید 56931
۱

بررسی برند میکرولب و مکسیدر

اگر شما به دنبال خرید سیستم صوتی باشید در بازار اسم و برندهای متنوعی را مشاهده خواهید کرد. انتخاب و خرید یک اسپیکر و باند خوب از بین انبوه گزینه ها کار چندان آسانی نخواهد بود. به همین دلیل ما برای شما 2 برند معروف بازار را بررسی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 02 November 2021

در بررسی این 2 برند معروفیت، گارانتی، وضعیت موجودی در بازار و تمایل خریداران را ملاک بررسی خود قرار دادیم. این بررسی توسط فروشگاه اینترنتی بی همتا انجام شده است که یکی از پرفروش ترین سایت های فروش باند و اسپیکر است و داده های و آمار های این سایت ملاک اصلی ما برای انتخاب این 2 برند است. در ادامه به بررسی برند اسپیکر و باند میکرولب Microlab و اسپیکر و باند مکسیدر Maxeeder خواهیم پرداخت.

اسپیکر میکرولب اصالت به همراه کیفیت بالا

برند میکرولب از نام های قدیمی ایرانی در حوزه سیستم های صوتی خانگی است. این برند توسط شرکت پروبیت تولید می‌شود. محصولات این شرکت در ردیف مقایسه با برندهای هم تراز خارجی قرار دارند. در کنار کیفیت، این شرکت به روز بودن و نوآوری را چاشنی تولید خود کرده است. باند و اسپیکر میکرولب را قطعا میتوان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایرانی نام برد.

شروع فعالیت این مجموعه از سال 1386 است و در طول این سالیان توانسته است شبکه ای مناسب از خدمات پس از فروش و گارانتی را راه اندازی کند.

شرکت پروبیت یا همان میکرولب با استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده ایرانی توانسته روز به روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده و تاثیر گذاری چشمگیری بر بازار محصولات صوتی ایرانی داشته باشد.

میکرولب خدمات و گارانتی پس از فروش خوبی نسبت به محصولات خود دارد. باند میکرولب را با استاندارهای روز تولید می‌شوند. کیفیت خوب، خدمات پس از فروش مناسب باعث ایجاد رضایت و خرسندی در خریداران گشته است. قیمت مناسب اسپیکر میکرولب در کنار کیفیت خوب باعث شه تا بسیار از قشر متوسط جامعه بتوانند با به راحتی یک محصول صوتی مناسب را تهیه کنند. این کیفیت حتی باعث شده تا چینی‌های کپی کار به طمع تصاحب بازار ایران با برند میکرولب بیفتند.

محصولات میکرولب دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و  نصب این محصولات توسط نماینده مجاز این برند در کشور انجام می‌گیرد.

اسپکیر میکرولب

باند و اسپیکر مکسیدر تنوع در کنار کیفیت

مسکیدر یک برند جهانی است که از سالها قبل اقدام به احداث کارخانه در ایران گرفت و محصولات خود را اکنون در ایران تولید می‌کند. باند و اسپیکر مکسیدر دارای تنوع مدلی بالا، امکانات بروز هستند.

باند و اسپیکر خانگی مکسیدر از محصولاتی است که با طراحی و طیف متنوعی توانسته به نیازهای کاربران پاسخ دهد و مشتریان خود را در ایران و جهان گسترش دهد. سیستم صوتی حرفه ای مکسیدر فراتر از یک سیستم حرفه ای به نظر میرسد و در عمل نیز این را ثابت کرده است، این ویژگی باعث اعتبار و برتری آن در تولید پخش کننده های خانگی مکسیدر شود و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدمات پس از فروش مکسیدر ارائه خدماتی نظیر مشاوره، راهنمایی، تعمیر و پشتیبانی تمام محصولات تولیدی و وارداتی مکسیدر را وظیفه خود می‌داند و برای جلب رضایت صددرصدی مشتریان خود با بهره‌گیری از کادر فنی متخصص، استفاده از قطعات اورجینال و فابریک، حسن اخلاق در انجام خدمات و پذیرایی همه روزه از تمامی مشتریان حضوری در خدمات مرکزی، سعی دارد بهترین گارانتی و مناسب‌ ترین پشتیبانی را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه نماید و در این راستا کوچکترین نارضایتی و نادیده انگاشتن خواست مشتری را گناهی نابخشودنی و غیرقابل‌ گذشت می‌داند.

شرکت مکسیدر باند و اسپیکر های خود را در تنوع و مدل های متفاوت و بسیار تولید و به بازار عرضه کرده است که مخاطبان بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

اکنون شرکت مکسیدر تبدیل به هلدینگ مکسیدر شده و دارای 7 برند ثبت شده دیگر می‌باشد که به منظور ایجاد ثبات در بازار به تناسب برای رقابت‌پذیری از این 7 برند استفاده می‌کند. محصولات مکسیدر نیز دارای 24 ماه یا 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

بررسی برند میکرولب و مکسیدر

در بازار نام های تجاری بسیاری دیگر نیز هستند که پرداختن به آنها در گنجایش این مقاله نیست اما این 2 برند را به طور خلاصه برای شما عزیزان بررسی کردیم.

شما برای انتخاب متنوع و خرید محصولات این 2 برند میتوانید به فروشگاه اینترنتی بی همتا مراجعه نمایید. در این مجموعه باند و اسپیکر میکرولب و مکسیدر با قیمت ارزان و به صورت مستقیم به خریداران عرضه می‌شود. در ضمن تمامی محصولات فروشگاه بی همتا به صورت رایگان برای خریداران در تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

خریداران در استانهای تهران و البرز می‌توانند محصولات خود را درب منزل و به صورت رایگان تحویل گرفته و سپس اقدام به پرداخت هزینه آن کنند.

شماره تماس فروشگاه: 02128428584

آدرس فروشگاه اینترنتی: www.bihamta.shop

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
دو بانده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی