بازدید 13315

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم آبان/ ۱۵۳ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۸۷ میلیون و ۱۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۸۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 01 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۲ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۴۹ دوز اول و ۳۵ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۶۱۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۹۲ هزار و ۸۸۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۸۷ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۲۳ دوز واکسن در ایران که یک میلیون و ۴۹ هزار و ۹۲۹ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۲۸۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۹۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۶ هزار و ۴۵۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۸۵۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۵ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۳۸۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
دیروز روزنامه جهان صنعت نامه منتشر کرد که حکایت از واردات بیست میلیون دوز واکسن سینوفارم چین توسط موسسه برکت!!! داشت؟ سوالهای متعددی هست که امیدوارم کسی پاسخگو باشد، آیا واکسن برکت همان واکسن سینوفارم چین فقط با لیبل ایرانی است!؟ آیا تولید واکسن فقط یک بازی با جیب مردم بوده!؟ بازی که متاسفانه نه فقط جیب بلکه جان مردم را هم هدف گرفت!! امیدوارم اقای رئیسی که داعیه دار دولت پاک هستند جهت تنویر افکار عمومی ورود کنند و سئوالهای مردم بی پاسخ نماند
جوری میگی 153 انگار داری امتیاز بازی میشماری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
ما که برای آقایان فقط یک عدد هستیم700،800.... هیچ فرقی نمیکند
تنها راهش اینه که کلیه فعالیتهای بانکی برای کسانی که واکسن نزدند و عناد می‌ورزند ممنوع شود.
وقتی با مسائل بهداشتی کشور هم با دوست و آشنا بازی برخورد می‌شود وضعی بهتر از این نمی‌توانیم داشته باشیم!! داماد آقای وزیر می‌شود مشاور و دختر خاله خانم علم الهدی می‌شود ریسس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران........ اگر به همین منوال پیش برود عرصه بهداشت هم بصورت خانوادگی اداره می‌شود و چوب این کار را فقط مردم خواهند خورد یعنی واقعا شایسته تر از این افراد در مملکت کسی وجود ندارد!؟ وآیا این وضع بهداشتی که ما در آن گرفتار آمده ایم نتیجه این گونه رفتارها نیست؟
صحبت از واردات بیست میلیون دز واکسن سینوفارم چین توسط موسسه برکت است!؟ مگر موسسه برکت تولید کننده واکسن نیست پس چرا به واردات واکسن روی آورده؟! به نظر شما این منطقی است که یک تولید کننده واکسن که ادعای تولید واکسن ایرانی دارد خود وارد کننده واکسن از چین باشد!؟ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!
یعنی وارد سومین سال متوالی کرونا شدیم

لعنت خدا بر تو ای چین ملعون بی خاصیت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
متاسفانه چین و روسیه نه فقط ایران دارند کل جهان و میبلعند
بسیاری از کارشناسان امر بهداشت معتقد هستند که با این تعداد کشته که به احتمال قوی آمار واقعی چیزی متفاوت از آمار اعلام شده است نمی‌توان ادعای رد شدن از پیک پنجم را داشت و نباید با عادی نشان دادن وضع جامعه توسط مسئولین ( برای موفق نشان دادن خود در مبارزه با بیماری) زمینه مرگ تعداد بیشتری از هموطنانمان را فراهم کنند که متاسفانه با چیزهای که می‌بینیم ومیشنویم مثل لغو دورکاری یا باز کردن مدارس جای نگرانی بسیاری است
اقای رییسی دارید چکار می کنید با این عادی سازی ها؟ گوش ندهید به این جریانی که برای شما تصمیم سازی می کنند. روحانی هر کارش غلط بود برنامه اش در محدود سازی کرونایی سنجیده بود
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی