بازدید 7405
۴

عضو شورا: روز و شب تهران مختص به پولدارها شده

عضو شورای اسلامی شهر تهران در توئیتی با اشاره به طرح های ترافیک نوشت: روز و شب تهران مختص به پولدار شده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 31 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، جعفر شربیانی شامگاه شنبه با انتشار مطلبی در حساب رسمی توییتر خود اظهار داشت: برخی از کارشناسان خروجی عملی طرح ترافیک را درآمدزایی می‌دانند تا اینکه کمک به کاهش آلودگی هوا باشد.

وی افزود: همه متخصصان هم بر این باورند که طرح محدودیت تردد شبانه (نیز) نقشی در کاهش کرونا نداشته و آن هم درآمدزا شده است.

شربیانی ادامه داد: محصول مشترک هر ۲ طرح ترافیک این شده که روز و شب تهران مختص به پولدارها شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
برای کسی مگه فرقی می کنه!! به قول شما همه چیز شده پول. طرح و ترافیک می خواد بشه از 6:30 تا 18. شب ها هم 10 به بعد نمیشه رفت بیرون. نمی دونم چرا تمام تصمیم ها بع اقشار ضعیف فشار میاره و اصلا هم اثری در طرح اصلی داره. نه تردد شیانه تاثیر بر کرونا داره نه طرح و ترافیک روزانه در کاهش آلودگی هوا در زمستان. هر خانه میانگین تبدیل شده به 10 واحد مسکونی.یعنی 10 عدد پکیج. پکیج ها هم به طور اتومات در پاییز و زمستان روشن هستند. پدیده وارونگی هوا هم که در پاییز و زمستان بیشتره. افزایش تولید خوردرو ها غیر استاندارد. نداشتن سیستم خروج اتومبیل های فرسوده. نداشتن عزمی برای بازسازی مرتب سیستم حمل و نقل عمومی،و ... زندگی در ایران هر روز سخت و سخت تر میشه. این سخت شدن همراه با آلودگی هوا، اقتصاد خراب، تضعیف فرهنگ به مرور زمان، کوچک شدن خانواده ها، عدم باروری زوج های جوان، پیری میانگین سنی مردم ایران زمین و هزاران مسئله دیگر کمک می کنه به نابودی ایران در مرور زمان. دوستان از ما که گذشت ولی به فکر فرزندانتان باشید.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
مثل اینکه از جونت سیر شدی شبانه میان با گونی میبرند خخخخخخخ
رحمت به اون شیر پاکی که خوردی، مگه هرکسی جرئت میکنه از این حرف ها بزنه؟
دقیقا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی