بازدید 4639

تلاش مدیر صنعتی حامی فوتبال برای معاونت وزارت صمت

کد خبر: ۱۰۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 30 October 2021
یکی از مدیران سرشناس صنعت کشور که در اغلب مجموعه‌هایی که مسوولیت داشته، حمایت ویژه ای از ورزش و تیم‌های فوتبال داشته است، گزینه جدی معاونت معادن وزارت صمت است.
 
به گزارش تابناک، گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است و در روزهای اخیر، نام امیر حسین نادری برای تصدی سمت معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محياپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر بر سر زبان ها افتاده است.

 نادری بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیات مدیره شرکت های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.

در دوران فعالیت مدیریتی نادری در سه مجموعه صنعتی بزرگ کسور، تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن و گل گهر به عنوان تیم‌های صنعتی قدرتمند ظاهر شدند و با تقویت خود جزو مدعیان حتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

او هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.

مدیر صنعتی حامی فوتبال در راه معاونت وزارت صمت

محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می شود، سوابق وی در مسئولیت هایی در رده های پایین تر شرکت گل گهر بوده ودر حال حاضر وی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مشغول کار است.

تیم فوتبال گل‌گهر با جذب نفرات تراز اول لیگ، در فصل جاری یکی از مدعیان لیگ برتر است و شش امتیاز از دو مسابقه ابتدای فصل کسب کرده است.
به نوشته عصر تحلیل، رایزنی های زیادی در ماه های اخیر برای انتصاب نادری به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی ها ناکام ماند، شنیده ها حاکی از این است که رایزنی های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط ایشان از سوی برخی افراد آغاز شده است.
همچنین گمانه زنی هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که البته بخش عمده مسئولیت های وی در حوزه فولاد بوده است.
به احتمال قوی در ابتدای هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت ها مشخص می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار