بازدید 5735
۳
سوژه

بدهی به کالدرون باعث حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟

در این میان مشکل انتقال پول به حساب این سرمربی و دستیارش باقی مانده است که کالدرون تا امروز شماره حسابی در ترکیه معرفی نکرده و می‌گوید در سوئیس حساب دارد!
کد خبر: ۱۰۸۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 30 October 2021

اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت تازه‌ای برای تکمیل مدارک و پرداخت بدهی کالدرون به باشگاه پرسپولیس ندهد، خطر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از این‌که در چند روز گذشته کمیته صدور مجور حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس به دلیل وجود ایراداتی در پرونده نتوانسته مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند، حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که مدیران پرسپولیس با انجام مذاکراتی در صدد حل کردن مشکلات هستند.

پرسپولیسی‌ها تمام مدارک مورد نیاز خود را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ارائه کرده‌اند اما مشکلاتی نظیر پرونده کالدرون هنوز به آن‌ها اجازه نداده که مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کنند. البته از آن‌جایی که باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرده منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات کالدرون را فراهم کرده است، به نظر می‌رسد این باشگاه دیگر مشکلی برای مجوز دریافت حرفه‌ای نداشته باشد.

در این میان مشکل انتقال پول به حساب این سرمربی و دستیارش باقی مانده است که کالدرون تا امروز شماره حسابی در ترکیه معرفی نکرده و می‌گوید در سوئیس حساب دارد! این موضوع کار مدیران پرسپولیس را کمی دشوار کرده است.

 

بدهی به کالدرون باعث حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خوب پرسپولیس چه کند پول اماده است واین دولت است ونظام است که فوتبال وملت ومملکت را به چالش کشیده اگر این برجام را حل کنند وعقلا ومسئولین برای یکبار رودر روی امریکا بنشینند ومسائل را حل کنند نه فوتبالمان نه ملتمان ونه مملکت به این بدبختی نمی رسند ؟..
اصلا. شک نکنید دولت حساب می کنه. دو تیم تیم سرخابی هیچ مشکلی نخواهند داشت.
هرجا سخن از غرامت و‌ محکومیت در فیفا و دادگاه ورزش است نام پرسپولیس میدرخشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار