بازدید 13262

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۶ آبان/ ۱۵۹ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۸۴ میلیون و ۶۰۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۷۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 28 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۳۷ دوز اول و ۳۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۰۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۸۰ هزار و ۳۴۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۸۴ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۸۰ دوز واکسن در ایران که یک میلیون و ۷۸ هزار و ۴۶۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۴۷۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۵ هزار و ۸۷۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۲۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۰۷۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
بهرام عین الهی گفته هشتاد وپنج درصد کسایی که فوت می‌کنند کسانی هستن که واکسن نزده اند بهرام خان اونموقع که نامه دست گرفته بودید میچرخیدید برای امضا یادت نبود که واکسن نزدن چه عواقبی دارد؟ راستی بهرام خان خبر داری پنجاه و دو هزار کودک یتیم شدن طبق آمار بهزیستی!!
اداره کشور بر اساس روش‌های غیر علمی و دخالت افراد غیر متخصص در امر بهداشت که یکی از فاکتورهای یک جامعه پویا است متاسفانه در این بیماری به شکل گسترده ای هویدا بوده وهست! وقتی جامعه ای با یک اپیدمی روبرو است باید به جای دخالت افراد غیر متخصص و توصیه های عجیب و دنبال روی کردن از تئوری توطئه کار را به ممتخصصین برجسته کشور می‌سپردند و با بهره گیری از دانش جهانی در مهار این بیماری اقدام میشد که متاسفانه این امر صورت نگرفت! و عواقب ناخوشایند برای ملت عزیزمان در پی داشت! به امید اینکه بتوانیم از این پیک‌های عجیب وغریبی که در کشور به صورت مرتب تکرار می‌شود رهایی پیدا کنیم
متاسفانه یک سری انسان نالایق سبب مرگ این همه انسان که هر کدام یک وزنه ای در اجتماع بودند شدند و الان هم هر کس سعی دارد برای فرار از واقعیت گناه را گردن دیگری بیندارد!! یکی میگوید تقصیر این بوده یکی میگوید تقصیر اون بوده!! انگار اینها یک دفعه از کره ماه آمده اند و در این سمت‌ها قرار گرفته اند و در حوادت و اتفاقات هیچ نقشی نداشته اند! بیچاره ملت
خوشبختانه اون 2.2 و 2.3 رو هم درست کردن و آمار هم پایین آمده جایی هم برای ناله نیست حالا ببینیم ناله های جدید امروز چه خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اگر مشکلت همین یک دهم بود خوب اینهم حل شد ببینم دیگه چیزی برای نالیدن داری!؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اگر ناله است که نخون!! چرا به مردم توهین میکنی!؟مگر مجبورت کردن!! البته از شما ودوستانتان بیشتر از این هم انتظار نمی‌رود!!
خشکه مذهبها و غرب زده ها واکسن بزنید به جون مردم رحم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
قضاوت بیجا!!!!
چه عجب جمله ی آخر رو عوض کردین!
پدربزرگم تا الان حالش خوب بود. از روزی که نوه اش رفت مدرسه، حال پدربزگم بدتر شده و نهایت مُرد.
آمار فوت شدگان چرا اینقدر بصورت سینوسی است؟ یک روز 40 تا بالا میره روزی دیگه 40 تا کم میشه. یعنی 25 درصد متغیر است. آمار ساز به این نکته دقت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
حرف رایگان نزنیم
فوتی ها خیلی زیاده
خدا کنه کاهش پیدا کنه
در همه کشورهای دنیا با واکسیناسیون آمار مرگ و میر به شدت کم شده الان حتی آمار مرگ و میر در سال ۹۹ نیز بیتشر شده آن سال فوتی ها دو رقمی بود حالا سه رقمی است واکسن سینوفارم نیز آشغال واکسنی است که در هیچ جای دنیا قبولش ندارند پس عملا واکسیناسیونی برای مردم ایران انجام نشده فقط ادعای واکسیناسیون شده
آمار فوتی های آمریکا که واکسیناسیون انجام شده آنهم فایزر دیده اید این ربطی به واکسن ندارد به غیر از واکسن نحوه مدیریت اجتماعی مهم است و کرونا ثابت کرد که کشورهای شرق دور در این مسئله خیلی جلوتر از غربیها هستند البته ما طلق معمول از اینجا رونده و از اونجا مونده دایم
علت مرگ و میر بالا در آمریکا کسانی هستند که واکسن نمیزنند و متاسفانه همین علت در ایران هم دارد رخ میدهد .
لطفا مسخره بازی را کنار بگذارید و واکسن بزنید . شاید واکسن هایی که ما میزنیم از بقیه واکسن ها کمتر موثر باشد اما اصلا بی تاثیر نیست .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی