بازدید 7549
۵
هاآرتص گزارش داد

طرح جدید اسرائیل: دشوارکردن زندگی ایرانیان

مقامات امنیتی اسرائیل اخیراً هدف خود را متوجه افکار عمومی ایران یا حداقل طبقه متوسط شهری تحصیلکرده کرده اند چراکه آن‌ها را نقطه ضعف تهران می‌دانند. اسرائیل بر این باور است که این گروه تحمل آسیب به کیفیت زندگی خود را آنچنان ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از انتخاب؛ هاآرتص چاپ تل آویو نوشت که هدف جدید اسرائیل، دشوارتر کردن زندگی ایرانیان است.

 در ادامه این مطلب آمده است: حمله سایبری اخیر به پمپ بنزین‌های ایران نشان از استراتژی جدید اسرائیل برای مهار برنامه هسته‌ای ایران دارد: سخت‌تر کردن زندگی روزمره ایرانیان.

حتی اگر اسرائیل عامل این حمله سایبری که در روز سه‌شنبه ده‌ها هزار راننده ایرانی را آزار داد، نبود، این حمله با آخرین استراتژی نهاد‌های امنیتی تل آویو علیه برنامه هسته‌ای ایران همراه است که آن، بهره برداری از سبک زندگی طبقه متوسط ایران است.

مقامات امنیتی اسرائیل اخیراً هدف خود را متوجه افکار عمومی ایران یا حداقل طبقه متوسط شهری تحصیلکرده کرده اند چراکه آن‌ها را نقطه ضعف تهران می‌دانند. اسرائیل بر این باور است که این گروه تحمل آسیب به کیفیت زندگی خود را آنچنان ندارد.

یک منبع دیپلماتیک اخیرا تأیید کرد که مقامات اسرائیلی تصمیم گرفته‌اند از ویژگی «تزفونبونی» (اصطلاحی عبری و منفی برای ساکنان شمال تل‌آویو که ثروتمند و لوس تلقی می‌شوند) طبقه متوسط شهری پرجمعیت ایران استفاده کنند.

وی گفت که مقامات اسرائیلی دریافته اند که طیف شهرنشین تحصیلکرده از بیان مواضع خود نمی‌ترسند و زمانی که آرامش نسبی زندگی خود را تهدید می‌کنند، ساکت نمی‌نشینند.

یک مقام ارشد اسرائیلی اخیراً گفت که مشکلات روزانه برای تهران مسئله آفرین شده است و حمله سایبری روز سه‌شنبه که بر ۴۳۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور تأثیر گذاشت، آخرین نمونه‌ی آن است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
همه گند کاری ها رو چرا گردن آمریکا و اسراییل میندازید
مبادا فکر کنید سو مدیریت . فساد در سیستم اقتصادی باعً فقر مردم است
بدترین دشمن ملت همین مسئولان ما هستند اسرائیل وامریکا خر کی باشند مهم دشمنان نادان داخلی مسئولان کج فهم وبیسواد وافراطیون هستند اینها کمر همت برنابودی ملت وکشوربستند
هیچ‌کشوری لجز مسولان نالایق ‌‌اینچنین باعث ازار و‌اذیت مردم کشورمان نشده است
لازم نیست اسراییل کاری کنه.از داخل و مسئولین مَشغول همینکار هستن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار