بازدید 16385

واکنش رئیسی به حمله سایبری به جایگاه‌های بنزین

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری، گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 27 October 2021

 


به گزارش تابناک به نقل از فارس،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.

آیت‌الله رئیسی با تمجید از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت و اولویت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت و گو با دانشجویان و ابراز نگرانی تعدادی از آنان از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، به وزرای علوم و بهداشت و درمان دستور داد نسبت به تجهیز ترمیم و رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان متاهل و مجرد اقدامات لازم را بعمل آورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۷
دوست عزیز چرا به خود دولت مردان ما چیزی نمیگید رسانه ملی مدتی قبل اعلام کرد که محدودیت های تردد شبانه حذف شده است اما هنوز پلیسی مردم را جریمه میکند دیشب ساعت 22:12شب من را جریمه کردن این که دیگه مردم آزاری است
راهکار مقابله با حملات سایبری صرفا تند، سریع، فوری و انقلابی است.
هیچکسی تا به حال نتوانسته مثل شما زندگی رعیت را به این اندازه مختل کند
سلام اینهمه رهبری گفتند به تمام دولتهای گذشته که اینترنت داخلی رو فعال ودرست کنید نشد که نشد
آقای رییسی خواهشا دست از این گفته دشمنان و ... بر دارید وقتی یک بچه ۱۳ ساله واتس آپ را هک می‌کند دیگر دشمن کجا بود . حتی دیوار بغلی هم ممکن است چنین کاری را بکنند لذا دیگر حمله سایبری که دست دولت مردان نیست واگر هم است باید سیستم اینطور سریع درهم بپاشد
جهت اطلاع ایشان آیت الله نیستند
مردم چهل و سه ساله عصبانی اند آقای رییسی ...
یعنی چی مگه میشه ؟ یعنی هیچ کلمه ای رو اشتباه نگفتند؟
حاج آقا شما خودت با این همه گرانی بیشتر مردم را عصبانی میکنی
یعنی هیچ پاسخی؟ مقابله به مثلی؟ تهدید متقابلی؟ انتقام سختی؟ هیچی؟
اینم شد پاسخ ترورها!
ما عصبانی هستیم نیازی نیست دیگران ما را عصبانی کنند.
سریع...فوری...انقلابی...
سلام وقت بخیر
مقام آیت الله نباید برای هر مقام روحانی استفاده شود. آقای رئیسی حجت الاسلام هستن و فعلا به درجه آیت الله نرسیده اند. لطفا با دقت مقام و لقب را انتخاب کنید. سپاس
آفرین ، الهی سلامت و موفق باشید
آقای رئیس جمهور، عده ای هم در داخل با دامن زدن به گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم می خواهند مردم را عصبانی کنند، و مسئولین بدانند که این مردم به گردن شما حق دارند
واقعا ما از همه مسئولین خصوصا مدیران وزارت نفت تشکر می کنیم . خدا قوت پهلونان
چه جالب بنزین ماشین انقد مهمه بعد اینهمه مردم سکته کردن واسه بورس و کلی کامنت و خواهش التماس زیر پیج اینستاگرام اقای ریسی هفته هاس دارن میزارن براش مهم نی
چه خانواده هایی که بدبخت و از هم پاشیده نشد با این بورس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان