بازدید 10632
فراخوان مسابقه طراحی معماری

مسابقه طراحی معماری سردر کارخانه پارس فولاد سبزوار

این مسابقه بر اساس شرایط و مقررات آیین نامه جامع مسابقات وزارت راه و شهر سازی و با هدف استفاده از ایده های برتر و نوآوری فارغ التحصیلان رشته های معماری و شهرسازی و طراحی منظر و لند اسکیپ در طراحی معماری ورودی اصلی و سردر کارخانه پارس فولاد سبزوار برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 25 October 2021

مسابقه طراحی معماری سردر کارخانه پارس فولاد سبزوار

مسابقه "طراحی معماری سر در کارخانه پارس فولاد سبزوار" با هدف استفاده از ایده های برتر طراحی آغاز شد.

مدیر توسعه شرکت پارس فولاد سبزوار و نماینده برگزارکننده مسابقه با بیان این خبر افزود: این مسابقه بر اساس شرایط و مقررات آیین نامه جامع مسابقات وزارت راه و شهر سازی و با هدف استفاده از ایده های برتر و نوآوری فارغ التحصیلان رشته های معماری و شهرسازی و طراحی منظر و لند اسکیپ در طراحی معماری ورودی اصلی و سردر کارخانه پارس فولاد سبزوار برگزار می شود.

مسابقه طراحی معماری سردر کارخانه پارس فولاد سبزوار

شهرام نیکنام اعلام کرد : در نظر گرفتن شرایط بومی- فرهنگی منطقه و رعایت مقیاس و تناسبات طرح (توجه به بستر طراحی در مجاورت دشت جوین و کوه های شمال غربی سبزوار)، ارجاعات صحیح معماری به ویژه در ارتباط با اصول معماری ایرانی، خلاقیت و نگاهی نو در طرح و همخوانی با اهداف و متناسب با فعالیت های شرکت و هویتِ صنعتی مجموعه و مخاطبین آن از اولویت های این مسابقه است.

دکتر شاهین حیدری، دکتر محمود گلابچی، دکتر محمد سعید ایزدی، مهندس فرناز سلاجقه، مهندس حمیدرضا پوردیلمی و مهندس علی یاوری، داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران راهبری مسابقه را بعهده دارد و جوایز مسابقه به شرح ذیل است :

شرکت‌های مهندسین مشاور، دفاتر طراحی معماری، معماران، طراحان، بصورت فردی و یا گروهی داوطلب شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ ۰۳/ ۰۸/ ۱۴۰۰ تا ۱۳ /۰۸/ ۱۴۰۰ برای ثبت نام و دریافت شرایط مسابقه به تارنمای www.tua.ir مراجعه و همچنین از طریق شماره تلفن ۷۷۵۳۹۲۸۲-۷۷۵۰۳۳۸۵- ۰۲۱ اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی