بازدید 12986
۵

توضیح درباره خودکشی دختر عکاس به دلیل رفتار قاضی

با مراجعه شاکی نزد قاضی، او اعلام می‌کند که حدود ۲۰ روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک، فورا آن را به مرجع قضائی ارائه دهد.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 16 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار ادعایی مبنی بر خودکشی یک خانم عکاس در بوشهر به دلیل رفتار قاضی، روابط عمومی دادگستری این استان این ادعا را تکذیب کرد.

روابط عمومی دادگستری استان بوشهر اعلام کرد: «در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود».

بنا به این گزارش، «با مراجعه شاکی نزد قاضی، او اعلام می‌کند که حدود ۲۰ روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضائی ارائه دهد؛ بنابراین گزارش، شاکی علیرغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود، ولی دیگر به منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضائی مراجعه نمی‌کند».

روابط عمومی دادگستری بوشهر عنوان کرد: «کالبدشکافی جسد به منظور بررسی علت فوت صورت گرفته و نتیجه آزمایش به مرجع قضائی اعلام می‌شود».

پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی رکنا ۲۲ مهر از قول عموزاده دختری عکاس در یکی از روستا‌های استان بوشهر نوشته بود، هنگامی که این دختر جوان موضوع شکایت خود (تجاوز) را پیگیری قانونی می‌کرد، قاضی با او برخورد خیلی بدی کرده و فشار روحی ناشی از این اتفاق باعث شده است، دست به خودکشی بزند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۵
در مورد برخورد قضات و بازپرسان قضایی هم باید به صورت محسوس پیگیری قانونی صورت بگیرد؛ بهترین روش ضبط جلسات صورت گرفته روزانه قضات و بازپرسان در جلسات ابلاغیه های حضوری جهت رسیدگی پرونده ها میباشد که نه بازچو و نه شاکی ونه متشاکی نتوانند سخنی خلاف واقع ارائه دهند.
کلا در این خراب شده مردم مقصرند!!!
هیچ ماست بندی نمی گه ماست من ترشه. بیشترین چیزی که از زبان مسئولیت می شنویم تکذیب کردن است.
برای یه پرونده اختلاف مالی رفتم دادگاه شهر جم استان بوشهر، چون قاضی همشهری کسی بود که من ازش شکایت کرده بودم و هر دو جمی بودن، قاضی نمیذاشت من حرف بزنم هی حرفم رو قطع میکرد میگفت بسه حرف نزن وگرنه میدم ببرنت جایی که تا به سال کسی نفهمه کجایی.
ما به این تکذیب ها عادت کردیم ولی باور نمی کنیم!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی