بازدید 23414

افزایش شهر‌های قرمز و آبی در نقشه رنگ‌بندی کرونایی!

بار دیگر نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان به روز شد و بر اساس آن، همان گونه که آمار‌های کرونایی، نوسان‌های عجیبی نشان می‌دهد، رنگ بندی‌های تازه نیز نشانگر نوسان‌هایی متعجب کننده است، به گونه‌ای که تعداد شهر‌های قرمز از ۷ به ۹ شهرستان افزایش یافته که نشانه خوبی نبست و در عین حال شمار شهر‌های آبی هم از ۸۵ به ۱۰۵ شهرستان رسیده که به غایت دلچسب است.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳ 16 October 2021
تابناک اجتماعی
با انتشار نسخه جدید نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان، وضعیتی متفاوت پیش رویمان قرار گرفته است؛ افزایش همزمان شهر‌های قرمز و آبی!

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله یک هفته، بار دیگر نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان به روز شد و بر اساس آن، همان گونه که آمار‌های کرونایی، نوسان‌های عجیبی نشان می‌دهد، رنگ بندی‌های تازه نیز نشانگر نوسان‌هایی متعجب کننده است، به گونه‌ای که تعداد شهر‌های قرمز از ۷ به ۹ شهرستان افزایش یافته که نشانه خوبی نیست و در عین حال، شمار شهر‌های آبی هم از ۸۵ به ۱۰۵ شهرستان رسیده که به غایت دلچسب است.

بر اساس این نقشه، افزون بر استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه که در هفته گذشته هم شهر‌های قرمز داشتند، از فردا به مدت یک هفته استان فارس نیز به زمره استان‌هایی پیوسته که شهرستانی در وضعیت قرمز دارد و وضعیت در باقی استان‌های کشور، اغلب رو به بهبودی است.
 
افزایش شهر‌های قرمز و آبی در نقشه رنگ‌بندی کرونایی!
 
این را می‌شود از کاهش تعداد شهر‌های نارنجی از ۱۰۸ به ۱۰۶ شهرستان و شهر‌های زرد از ۲۴۷ به ۲۲۸ شهرستان دریافت که موجب افزایش چشمگیر شمار شهرستان‌های آبی در نقشه جدید رنگ‌بندی کرونایی کشورمان شده است که معنایش، گسترش وضعیت «کم خطر» در پهنه جغرافیای کشورمان است.

همه این‌ها در حالی است که می‌دانیم کرونا از بین نرفته و بنا هم ندارد به این زودی‌ها از بین برود و از این روی، همه کشور‌ها می‌کوشند با واکسیناسیون و اعمال مقررات بهداشتی و پروتکل‌های مراقبتی، آن را مهار کرده و از شمار مبتلایان به کووید ۱۹ بکاهند که نتیجه آن، کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری و هزینه‌های جانبی این بیماری مثل توقف فعالیت برخی مشاغل است.
 
فهرست شهر‌های قرمز به این شرح است؛
 
ردیف استان شهرستان وضعیت
1 آذربایجان غربی اشنویه قرمز
2 آذربایجان غربی بوکان
قرمز
3 آذربایجان غربی پیرانشهر قرمز
4 آذربایجان غربی سردشت قرمز
5 فارس استهبان
قرمز
6 کردستان سنندج قرمز
7 کرمانشاه پاوه
قرمز
8 کرمانشاه جوانرود قرمز
9 کرمانشاه سرپل ذهاب
قرمز

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
خیلی ممنون از زائران گرامی بایت سوغات کربلا.
این تغییرات دلیل نمیشود که کرونا را دستکم بگیریم
ویروس کرونا بسیار چموش است
با روزی 200-300 کشته (امار رسمی) این رنگ بندی‌ها هیچ معنائی ندارد!!!
مثل بقیه کارها این هم فقط یک امار سازی برای اینکه یک عده ای پست مقام بگیرند
چطور ممکنه که سال گذشته با 3000 نفر مبتلا در روز رنگ کل کشور قرمز بود ولی حالا با 12000 نفر مبتلا رنگ کشور آبی شده.لطفا اگر ممکنه توضیح دهید یا از مسئولان توضیح بخواهید.
تنها اتفاق رنگی کردن شهرها بهانه برای جریمه‌ خودروهای مردم است حمل و نقل های عمومی با هر رنگی فعال هستند ماسک زدن با هر رنگی اختیاری است و ...... اما خودروهای مردم
کل هدف رنگ بندی ها اخذ جریمه هست و لاغیر . تنها کاری که میکنند هر هفته مداد رنگی رو بر میدارن ترکیب نقاشی ها رو عوض میکنند
هیچ و هیچ و هیچ اعتمادی به این امارهای ساختگی و رنگبندی های توخالی وجود ندارد
وقتی رندگی و واکسن و تدبیر پزسکی مان در دستان امثال مخبر و زاکانی و نمکی و کیانوش و عین الله و ولایتی و امثالهم باشد
نباید منتظر ، هیچ امیدی و اصلاحی و درمان و نجاتی از بیماری کرونا داشت
پارسال این موقع روزی ۳۸۰۰ تا مبتلا داشتیم با ۲۵۰ کشته، کل کشور قرمز بود، اوضاع برخی استان‌ها هم بحرانی بود! امسال و امروز چیزی حدود ۱۰ هزار ابتلا داریم با حدود ۲۵۰ کشته اما رنگ استان‌ها آبی‌اند و زرد و نارنجی و گل و بلبل، احتمالا اثر واکسن برکته!
نقشه پارسال این موقع رو هم منتشر کنید:
مبتلا 3000 نفر فوتی 200 نفر کل کشور قرمز
سال گذشته در تاریخ 1399/07/20 با 260 فوت و 3400 ابتلا کل کشور قرمز اعلام شده و درامسال همان روز 1400/07/20 با فوت تقریبا مشابه و ابتلای 12000 نفر یعنی 3 برابر همین روز در پارسال،کل کشور آبی و زرد اعلام میشود !!!
بله برادر آمارها همه روبه بالا و نشانگر وضع وخیم و شکست در اجرای طرح واکسناسیون است. خدا به این ملت در موج بعدی رحم کند زیرا که ویروسی که دو سال در حال چرخش بوده و انواع مختلف واکسن حتی در یک خانواده رو دیده اگر بیش از این طغیان کند.....
این رنگ بندی ها به کنار. در شهرستان ها مردم اصلا رعایت نمی کنن. من با چشم خودم در جاهای دولتی و خصوصی مثل بانک ها، پلیس +10 و ... دیدم که فقط مثل شعارهای مسوولین نوشتن که به افراد بدون ماسک خدمات نمیدیم. اما میان بدون ماسکم میان و خدمات بهتری هم می گیرن و میرن. طرف فکر می کنه یه دوز واکسن چینی یا ایرانی زده رویین تن شده. پروتکل ها هم مثل بقیه چیزهای این مملکت روی کاغذه. نه نظارتی وجود داره نه ضمانت اجرایی.
دلیل اینکه همه تونستن کرونا رو کنترل کنن و ما نتونستیم علاوه بر واکسیناسیون ناقص و دیرهنگام فرهنگ بسیار پایین خودمونه
متاسفانه این نقشه هیچ تائیدی بر کم شدن شدت بیماری درمنطقه خاصی را به درستی نشان نمیدهد،بنده در مشهد دریک مرکز درمانی مشغول به کار میباشم و روزانه جمعیت بالایی از استان سیستان و بلوچستان مبتلا به بیماری کرونا به مرکز مراجعه میکنند و حتی میتوان گفت50%مراجعین از این استان میباشند اما در نقشه رنگ کل آن منطقه آبی نشان داده شده است
واکسن بزنید ای ملت لج باز
این نقشه شما تهران نداره؟
من میدونستم ما موفق نمیشیم
به جای دروغ گفتن مداوم، یکی جواب بده که چطور سال گذشته با داشتن 3000-4000 مبتلا و 200 نفر فوتی روزانه همه کشور قرمز بود اما الان با 12000 مبتلا و 200 فوتی روزانه، همه کشور زرد و آبی شده؟ مشخصاً تمامی استانداردهای رنگ بندی کرونای کشور تغییر کرده و هیچ کسی هم دم نمی زنه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار