بازدید 11407
باکو:

تکذیب ادعای استفاده از خاک جمهوری آذربایجان علیه ایران

نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان: برخی شایعات مبنی بر اینکه از خاک آذربایجان برای اهداف اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌شود و نمایندگانی از یک جنبش افراطی مذهبی در آن حضور دارند، غلط است.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 11 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا از خبرگزاری ترند، نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان در بیانیه ای تاکید کرد که گزارشات مبنی بر استفاده از خاک این کشور برای اهداف اطلاعاتی علیه ایران، صحت ندارد.

 نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای "اتهامات درخصوص استفاده از خاک این کشور علیه ایران" را رد کرد.

در این بیانیه ادعا شده است: هیچ‌گاه نیروهای طرف ثالث در مرز دولتی آذربایجان وجود نداشته و نخواهند داشت. برخی شایعات مبنی بر اینکه از خاک آذربایجان برای اهداف اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌شود و نمایندگانی از یک جنبش افراطی مذهبی در آن حضور دارند، غلط است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان از پیشرفته ترین قابلیت ها برخوردار است و هیچ نیازی به حمایت نیروی خارجی برای مرزبانی قابل اطمینان و محافظت از مرزهای آذربایجان، ندارد.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است که اکنون وضعیت عملیاتی مرز مشترک ایران و آذربایجان کاملا با ثبات است و کاملا تحت کنترل قرار دارد. علاوه براین، هرگونه تحریک در مرزهای کشور علیه منافع ملی آذربایجان سرکوب خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر