بازدید 3326

محصولات و خدمات شرکت توسعه بیستون راه

شرکت توسعه ماشین بیستون راه مفتخر است که با بهترین مهندسان و متخصصان ایرانی که در شرکت های مشهوری مشغول به کار بوده اند و رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی خود را در رزومه کاری خود به همراه دارند و آماده ارائه خدمات و مشاوره هستند شروع به کار می کند .
کد خبر: ۱۰۸۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 11 October 2021

شرکت توسعه ماشین بیستون راه مفتخر است که با بهترین مهندسان و متخصصان ایرانی که در شرکت های مشهوری مشغول به کار بوده اند و رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی خود را در رزومه کاری خود به همراه دارند و آماده ارائه خدمات و مشاوره هستند شروع به کار می کند. این شرکت امیدوار است که شاید بتواند نقش کمی در ساختن ایران عزیز ما داشته باشد.

لازم به ذکر است که کار اصلی شرکت توسعه ماشین بیستون راه طراحی ، ساخت و نصب دستگاه های پخت آسفالت ، بگ فیلتر ، انواع دستگاه های سنگ شکن ، دانه بندی شن و ماسه و بچینگ پلانت و سایر ماشین های مورد نیاز مشتری در این زمینه می باشد .

محصولات شرکت توسعه خودرو بیستون راه عبارتند از :

  • کارخانه آسفالت
  • کارخانه آسفالت سیار ، موبایل و پرتابل
  • انواع سنگ شکن
  • بچینگ پلانت
  • ماسه ساز
  • ماسه شور ها
  • فیدر
  • سرند
  • قطعات یدکی
  • تابلو برق

این شرکت در نظر دارد سیاست کلی خود را برای تولید محصولات با کیفیت طراحی شده بر اساس استانداردها و فن آوری های مدرن طراحی کند که در آن رضایت مشتری و خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان و با کمترین هزینه شاخص اصلی باشد.

بچینگ پلانت

امروزه بتن به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح در پروژه های ساختمانی در نظر گرفته می شود و بنابراین این سوال که چگونه بتن مورد نیاز را با کمیت و کیفیت مطلوب تهیه کنیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسته به حجم ، نوع و محل کارگاه ، با تجزیه و تحلیل سود و زیان ، می توان تصمیم گرفت که آیا بتن در کارگاه ساخته شده است یا آماده انتقال از کارخانه تولید بتن آماده است. علاوه بر این ، با افزایش تکنولوژی و نیاز مبرم به پروژه های بزرگی مانند سدها و تونل ها و مواردی که نیاز به بتن ریزی زیاد دارند ، وجود دستگاه دوز بندی ضروری است.

محصولات و خدمات شرکت توسعه بیستون راه

به هر مرحله از ریختن بتن ، بچ گفته می شود و چون این دستگاه بتن پشت سر هم بتن تولید می کند ، به آن کارخانه بچینگ پلانت گفته می شود. بچینگ پلانت  به طور کلی ، می توان گفت که قلب یک ایستگاه تولید بتن است. در کارخانه بتن سازی ، با کمک پمپ های نصب شده روی دستگاه ، سیمان از سیلوها و شن و ماسه با نسبت های مشخص در دیگ بتن ریخته می شود. با کمک پمپ آب ، مقدار مشخصی آب به دیگ بخار هدایت می شود. این مواد مخلوط شده و از قسمت تخلیه در کامیون میکسر ریخته می شود. ظرفیت تولید کارخانه های بتن به عنوان تابعی از حجم دیگ بخار بیان می شود. در مدلهای رایج در ایران ، گیاهان دسته ای بتن با حجم دیگ بخار 0.5-0.75 و 1 متر مکعب.

کارخانه آسفالت

شرکت توسعه ماشین بیستون راه یک متخصص و تولید کننده کارخانه آسفالت در تهران است ، این شرکت تولید کننده کارخانه آسفالت متحرک است که یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز مشتری در این زمینه است.

محصولات و خدمات شرکت توسعه بیستون راه

آسفالت ترکیبی از ماسه با پوشش و مواد چسبنده (قیر) و پر کردن بین شن و ماسه (پر کردن = کوچکتر از شن) است که توسط انواع مختلف گیاهان آسفالت با مقدار و ترکیب مشخص تولید می شود. آسفالت به دو نوع آسفالت گرم و آسفالت سرد طبقه بندی می شود که برای تولید آسفالت سرد گرم نمی شوند بلکه فقط قیر گرم شده با شن مخلوط می شود.

بگ فیلتر

دستگاه بگ فیلتر مانند جاروبرقی عمل می کند و بسته به تعداد کیسه های استفاده شده که عمودی و آویزان است و معمولاً 150 ، 200 ، 300 یا 400 کیسه است ، نوعی سیستم جمع آوری گرد و غبار با بازده بالا در اندازه های مختلف است. خود انواع مختلفی دارند و معمولاً جنس آن از  پلی استر یا نومکس با تحمل دما متفاوت هستند که به طور متوسط ​​140 تا 200 درجه یا بیشتر استفاده می شوند.

محصولات و خدمات شرکت توسعه بیستون راه

کیسه های مورد استفاده به گونه ای طراحی و دوخته شده اند که می توانند گرد و غبار موجود در هوا را در فضای کیسه ، تقریباً یک میکرون جذب کرده و تقریباً 95-99٪ هوای بدون گرد و غبار را از بین ببرند.

این کیسه ها در یک ظرف یا سبد فلزی گالوانیزه یا گالوانیزه در اندازه های مختلف کیسه های همسایه قرار می گیرند تا شکل آنها به دلیل مکش و شوک ناشی از فشار زیاد هوا برای عملیات مکش و خلا حفظ شود.

راه های ارتباط با شرکت توسعه ماشین بیستون راه

آدرس: تهران، رباط کریم، سه راه آدران، شهرک صنعتی زواره ای، انتهای کوچه امیر کاسبی شرکت توسعه ماشین بیستون راه

موبایل: 09126888286

تلفن : 02156587641

ایمیل: info@tmbr-co.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل