بازدید 13098
۱
پای های وب در فسخ قرارداد وسط است؟

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!

در صورتی که عنایتی بخواهد زیر قول و قرارهایش با هلدینگ مذکور و مدیرانش بزند علاوه بر اتفاقات احتمالی حقوقی، باید به دنبال مدیرعامل دیگری باشد. شاید پول های وب باعث شده که عنایتی به دبه کردن در معامله فکر کند
کد خبر: ۱۰۸۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 10 October 2021

بعد از صعود تیم تهرانی هوادار به لیگ برتر با مالکین غلامرضا عنایتی، زمزمه‌هایی مبنی بر فروش این باشگاه توسط رضا عنایتی که هم سرمربی بود و هم اینکه به نوعی مالکیت باشگاه را در اختیار داشت به گوش می‌رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در همان زمان عنوان شد که شاید باشگاه سایپا که به لیگ دسته اول سقوط کرده بود امتیاز این باشگاه را بخرد، اما قیمت بالایی که از سوی مدیران هوادار اعلام شد باعث شد تا نه تنها باشگاه سایپا، بلکه چند باشگاه دسته اولی هم که قصد خرید امتیاز لیگ برتری این باشگاه را داشتند عقب نشینی کنند.

این موضوع در نهایت باعث شد تا عنایتی که می‌دید باشگاهش در این شرایط خریدار قابل توجه و دست به نقدی ندارد تصمیم به حضور در لیگ برتر بگیرد. در همین راستا مذاکراتی هم با برخی از شرکت‌ها انجام شد تا اسپانسری هوادار را در لیگ برتر به عهده بگیرند، اما در نهایت یک هلدینگ بخش خصوصی وارد عمل شد تا امتیاز هوادار را بخرد؛ و البته با این شرط که حتما باید خود رضا عنایتی سرمربیگری این تیم را در لیگ برتر به عهده بگیرد!

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!

در هفته گذشته و بعد از چندین دور مذاکرات فشرده، در نهایت عنایتی با مدیران این هلدینگ به توافق رسید تا در لیگ برتر، با یکدیگر همکاری کنند، اما حالا اتفاقاتی رخ داده که شاید وضعیت این باشگاه را کاملا دگرگون کند. شنیده می‌شود شرکت «های وب» که اسانسر استقلال در فصل گذشته بود، وارد عمل شده تا امتیاز هوادار را بخرد و این پیشنهاد با استقبال عنایتی هم روبرو شده است! عنایتی حالا با امدن مشتری جدید قصد دارد به نوعی هلدینگ خصوصی و مدیران آن را دور زده تا با‌ های وب وارد لیگ برتر شود!

این در حالی است که‌ این شرکت خدمات ارتباطی و اینترنتی فصل گذشته کارگزاری باشگاه استقلال را بر عهده داشت و در میانه فصل با کادرفنی این تیم دچار مشکلات عدیده‌ای شد. از این شرکت به عنوان کارگزار احتمالی فصل آینده پرسپولیس هم نام برده می‌شد که البته گفته می‌شود‌ های وب به دنبال کارگزاری در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و یکی از این دو باشگاه را به تنهایی قبول نمی‌کند چرا که مدیرانش می گویند قبول کردن یکی از این ۲ باشگاه باعث از دست رفتن مشتریانش در باشگاه دیگر می‌شود؛ تجربه‌ای که فصل گذشته برای مدیران این شرکت گران بدست آمد.

با این همه و در صورتی که عنایتی بخواهد زیر قول و قرارهایش با هلدینگ مذکور و مدیرانش بزند علاوه بر اتفاقات احتمالی حقوقی، باید به دنبال مدیرعامل دیگری باشد چرا که در این شرایط حسین خبیری هم حاضر به فعالیت در این باشگاه نخواهد بود. او چند روز پیش هم در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی انجام داده بود حضورش را در این باشگاه بسته به شرایط خاص اعلام کرده بود. عدم اطمینان از انتقال قطعی باشگاه هوادار به هلدینگ باعث شده بود تا خبیری حضورش در این باشگاه را به صورت قطعی تائید نکرده بود و پذیرش آن را به روز‌های آینده موکول کرده بود. این در حالی است که رسانه رسمی باشگاه هوادار چند روز قبل به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرد.

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استقلالی جماعت کلا دبه کن و گردن نگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان