بازدید 4494

واکنش ولایتی به حمله تروریستی قندوز

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد سیدآباد قندوز افغانستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۰ 10 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، در پی حمله تروریستی روز جمعه ۱۶ مهر ماه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از شیعیان نماز گزار مظلوم انجامید، علی اکبر ولایتی این اقدام تروریستی و وحشیانه را محکوم کرد و قتل عام نمازگزاران بی گناه را به ملت بزرگ آن کشور و جهان اسلام تسلیت گفت.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج ذلت بار از افغانستان گردیده با حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام چنین توطئه‌های شیطانی عملاً می‌خواهد به مردم مظلوم آن کشور القاء نماید که بر عکس آنچه آمریکا و اذنابش در منطقه تبلیغ می‌کنند، حضور غیر قانونی و اشغالگرانه این کشور در دیگر ممالک جهان موجب سلب امنیت و تقویت تروریسم در آن‌ها خواهد شد.

ولایتی تصریح کرد: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت‌ها را به این گروه مزدور شیطان صفت خواهد داد همانطور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده اند.

این بیانیه می‌افزاید: ماموریت اصلی این گروه که نام خود را مسلمان گذاشته اند، ولی عامل بیگانه هستند با طراحی اربابانشان، تخریب وجهه نورانی اسلام است.

ولایتی تاکید کرد: آدم کشی کورکورانه و قتل سفاکانه انسان‌ها در هیچ یک از ادیان الهی مورد تایید نیست بلکه همواره محکوم بوده است.

وی تصریح کرد: جرم ملت مسلمان افغانستان و سایر ملل مسلمان و آزاده دنیا از دید این جانیان، پایبندی آنان به اصول و مبانی اسلامی و انسانی است و بدون تردید با حذف این گروه‌های مزدور و جانی، انشالله ملل اسلامی به سوی تعالی و تشکیل یک جامعه رشد یافته و الگو برای پیروان سایر ادیان خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار