بازدید 4528

سقوط پهپاد آمریکایی در مرز عراق و سوریه

نوع پهپاد آمریکایی هنوز اعلام نشده است و این پرنده آمریکایی پیش از ساقط شدن چند مرکز تخلیه شده نیروهای مقاومت و مرزبانان عراقی را هدف قرار داده بود.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 09 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، منابع نزدیک به گروه های مقاومت عراقی از ساقط کردن یک پهپاد آمریکایی در مرزهای عراق و سوریه خبر می دهند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز و تعدادی از صفحات شبکه های اجتماعی وابسته به گروه های مقاومت عراقی با اعلام این خبر افزودند: پهپاد آمریکایی در مرزهای عراق و سوریه با سیستم اختلال سیگنال در حین انجام ماموریت های تخریبی ساقط شده است.

به گزارش این منابع، نوع پهپاد آمریکایی هنوز اعلام نشده است و این پرنده آمریکایی پیش از ساقط شدن چند مرکز تخلیه شده نیروهای مقاومت و مرزبانان عراقی را هدف قرار داده بود.

پیش تر، پایگاه خبری شفق نیوز عراق به نقل از نیروهای معارض سوریه خبر از حمله پهپادی ناشناس به نیروهای مقاومت در مرز عراق و سوریه (البوکمال در دیرالزور) داده بود.

این منطقه بارها پیش از این نیز صحنه حمله جنگنده های آمریکایی به نیروهای مرزبان عراقی در قالب حشد الشعبی و نیز انتقال تروریست های داعش با پشتیبانی نیروهای آمریکایی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار