بازدید 13325

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم مهر/ ۱۷۳ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶۲ میلیون و ۹۷۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۶۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 09 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۳۴ دوز اول و ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۵۵۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۶۲ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۸۸ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۷۹۵ هزار و ۶۱۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۲۸۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۶۳۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۷۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۲ هزار و ۳۷۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۱۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۳۶۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۳ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

لیست مراکز واکسیناسیون روی نقشه بلد قابل مشاهده است. افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت نقشه بلد یا نصب اپلیکیشن بلد، از وضعیت مراکز اطراف خود مطلع شوند و با توجه به نوع واکسن و میزان خلوتی مراکز، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۷ مهر/
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
علت جلوگیری از واردات واکسن انفلوانزا چیه؟ اگه دولت ارز نداره به بخش خصوصی چرااجازه نمیده با ارزآزاد وارد وبدون منت بفروشه؟ دارو باجان مردم بستگی داره مثل خودرو ولوازم خانگی نیست که چندگردن کلفت جلوی وارداتشو بگیرن. به عین اله هم توصیه میکنیم دنباله رو نمکی نباشه ومعاون داروی اون جناب ممدرضاشانه ساز راکه ازعوامل اصلی مشکلات دارویی کشور است هرچه زودترعزل کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
تو دلال واکسن آنفلوانزایی احتمالا، همه جا هم پیامات هست
موقعی که واکسیناسیون در دنیا شروع شد گفتند که این بیماری مشکل بزرگی نیست و گفتند ما مشکلات بزرگتر از این
را هم از سر گذرانده ایم و آن را جدی فرض نکردند و با ساده انگاری با بیماری برخورد ‌شد بعد از آن با واردات واکسن غربی مخالفت کردند واکسنی که الان مشخص شده کارایی بسزایی در پیشگیری از بیماری دارد و نتیجه آن......
ما در اثر این بیماری عزیزی از دست داده ایم و الان وقتی خبر تعداد فوتی های هر روز را می‌بینم تنم میلرزد چون که می‌دانم الان آن خانواده چه می‌کشند. متاسفانه کسی بابت سهل انگاری پیش آمده پاسخگو نیست و ظاهرا ما نمی‌خواهیم هیچ وقت حاکمیت قانون داشته باشیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
محاکمه حسن روحانی
ما که دستمان کوتاه است و کسانی که وضع موجود را به وجود آوردند هر روز پستهای بهتری میگرند!! خدا خودش بین ما حکم کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
لابد میخوای بگی حسن روحانی هم بی تقصیره
جدول آمار فوتی های امروز را نوشتید ۵۰۰۰ خورده ای؟؟
درست آمار بزن. چند بار دیگه هم اشتباه زدی. اسکرین شات گرفتم دارم. خواستید براتون میفرستم. یه روز آمار مبتلاها را زدید ۲۰۰ هزار رو خورده ای ؟؟؟!!!
آمارتون را با آمار وزارت بهداشت چک کنید.
اینکه تو این مملکت هرکسی هر خطای کرد کسی یقش و نگیره تا کی باید ادامه داشته باشه بالاخره باید مسولین بدونن در مقابل تصمیماتشون باید پاسخگو باشن اینکه این همه مردم بد بخت جانشون از دست بدن خانواده ها نان آور شون از دست بدن بعد آب از آب تکون نخوره پس قاضی عدالت اینجا چه معنی داره .
با سلام لطفا این مطلب را جهت استفاده محققین چاپ کنید
امواج التراسوند با قدرت ۲۵ الی ۱۰۰ مگا هرتز
پوسته و اسپایک ویروس را در کسری از ثانیه از هم‌می داشتند و ویروس را میکشد
جهت معالجه بیماران مبتلا به کرونا بدون هیچگونه خطری می‌توانند مورد استفاده و آزمایش قرار دهند انشالله که جواب بدهد.
کاش مردم را درخصوص عوارض داروها و واکسنهای کرونا بیشتر آگاه میکردید تا پزشکان اینقدر داروهای گران و بی خاصیت و داروهای قلابی به اسم واکسن به مردم تحمیل نکنند . این واکسنها حتی تعریف اولیه واکسن را هم پوشش نمیدهند در مقابل چه چیزی مارا ایمن میکند ؟؟؟ نه خاصیت خاصی دارند نه کاری میکنند فقط ملت را به جان هم می اندازند و در آخر هم یک سری دلال سود کلان خودشون رو میبرند کلا 30 کشور در دنیا درگیر کرونا هستند و مابقی آسوده دارند زندگیشون رو میکنند.آمارها رو ببینید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان