بازدید 6370

جاسوسی حاکم دبی با بدافزار اسرائیلی از همسرش

دادگاه عالی انگلیس اعلام کرد، حاکم دبی دستوراتی را در خصوص جاسوسی از تلفن همسر سابقش و تلفن‌های تیم وکلایش در چارچوب "کمپین ارعاب و تهدید مستمر" در جریان دعوای حقوقی‌اش برای گرفتن حضانت دو فرزندش صادر کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 06 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه لندنی القدس العربی، دادگاه عالی انگلیس اعلام کرد، محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست‌وزیر امارات از برنامه پگاسوس متعلق به شرکت ان‌اس‌او اسرائیل برای هک تلفن همراه هیا بن الحسین، خواهر ناتنی ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و تلفن‌های همراه برخی از نزدیکان از جمله وکلایش استفاده کرده است.

این در حالی است که حاکم دبی نتایج این دادگاه را رد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: دائما این ادعا‌ها را انکار کرده و به انکار آن‌ها ادامه می‌دهیم و این نتایج با استناد به اطلاعاتی ناقص است.

محمد بن راشد گفت: نه امارت دبی و نه امارات طرفی در این تدابیر نیستند، در جلسه استماع دادگاه مشارکت نکرده‌اند و در نتیجه نتایج حاصله دادگاه اصلا کامل نیستند.

حاکم دبی افزود: علاوه بر آن نتایجی که دادگاه به آن‌ها رسیده با استناد به دلایلی است که برای من و مشاورانم فاش نشده از این رو من اصرار دارم که این نتایج به شیوه‌ای ناعادلانه محقق شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: برای من به عنوان نخست‌وزیر مناسب نیست در امور شخصی حساس یا از طریق مشاورانم در دادگاهی خارجی ادله و شواهدی ارائه کنم.
جاسوسی حاکم دبی با بدافزار اسرائیلی از همسرش
همسر سابق حاکم دبی و به همراه وکیل انگلیسی‌اش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار